Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Nej, hon ser väldigt sliten ut och är säkert trasig inombords. En sak som jag tycker är märklig är att hon verkar vara helt osökbar på nätet. Nästan alla idag är med i någon form av social media så som facebook, instagram, youtube, flickr, twitter osv.

Linda Jonsson är helt anonym. Hon finns inte på nätet, vilket är anmärkningsvärt eftersom hon tidigare har gillat att visa upp sig. Hon kan ju inte skylla på att hon är blyg och därför inte har några nyare sökbara foton på sig själv (förutom fotot från 2013)

Det är helt naturligt att hon vill vara anonym - eftersom du och dina gelikar bara är ute efter att kasta skit pa henne.....
Citera
2016-08-20, 18:30
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Nej, hon ser väldigt sliten ut och är säkert trasig inombords. En sak som jag tycker är märklig är att hon verkar vara helt osökbar på nätet. Nästan alla idag är med i någon form av social media så som facebook, instagram, youtube, flickr, twitter osv.

Linda Jonsson är helt anonym. Hon finns inte på nätet, vilket är anmärkningsvärt eftersom hon tidigare har gillat att visa upp sig. Hon kan ju inte skylla på att hon är blyg och därför inte har några nyare sökbara foton på sig själv (förutom fotot från 2013)
Tycker inte alls hon ser sliten ut.
Det finns många 25-30 åringar som ser mer slitna ut.Kvinnor i 35 årsåldern brukar definitivt se mer slitna ut.
Tycker hon ser mycket välbehållen ut på fotot i förhållande till hennes ålder.Har hon levt sunt och levt på hälsokost eller beror det på gener?
Skulle förvåna mig om hon röker och dricker hårt och använder droger och att de blir sena nätter för henne och mycket fest.Men vad vet man?
Undrar hur hennes leverne varit fram till nu?
Senast redigerad av olovpalme 2016-08-20 kl. 18:33.
Citera
2016-08-20, 21:51
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Undrar hur hennes leverne varit fram till nu?

Det finns det fler som vill veta !!

Porrens Greta Garbo har tydligen dragit sig undan. Om hon nu är så sund och hälsosam varför isolerar hon sig från offentligheten ? varför går det inte att hitta nyare foton på henne ?

Jag tror hon lider av någon sjukdom som gjort henne ful och därför vill hon inte vara med på bild.
Citera
2016-08-20, 21:54
Medlem
Citat:

Porrens Greta Garbo har tydligen dragit sig undan. Om hon nu är så sund och hälsosam varför isolerar hon sig från offentligheten ? varför går det inte att hitta nyare foton på henne ?

Jag tror hon lider av någon sjukdom som gjort henne ful och därför vill hon inte vara med på bild.

Trams! Hon vill bara leva ett nagorlunda normalt liv och vara ifred. Du är nog tjej, och grön av avund...
Citera
2016-08-20, 22:27
Bannlyst
Citat:

Hon har säkerligen en hel del konton här och var, men använder nog anonyma alias. Hon hade ju ett Facebook-konto i sitt nya namn Linda Jonsson förut, men det är borttaget. Hon lusläser nog denna tråd och raderade kontot efter att det länkats här. Jag skulle tro att hon lider av diverse psykiska åkommor med sociala fobier som följd och knaprar en del tabletter, garanterat sjukskriven eller förtidspensionär.
Citera
2016-08-21, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Hon har säkerligen en hel del konton här och var, men använder nog anonyma alias. Hon hade ju ett Facebook-konto i sitt nya namn Linda Jonsson förut, men det är borttaget. Hon lusläser nog denna tråd och raderade kontot efter att det länkats här. Jag skulle tro att hon lider av diverse psykiska åkommor med sociala fobier som följd och knaprar en del tabletter, garanterat sjukskriven eller förtidspensionär.

Det nämndes väl förut, att hon skulle jobba inom vard/hemtjänsten? Men sjukskriven/sjukersättning är en möjlighet. Det maste vara knepigt att komma tillbaka till Sverige efter den karriären.
Citera
2016-08-21, 09:36
Medlem
emma80s avatar
Hon verkar flytta runt en del.

Umeå verkar det vara som gäller numera.

Sorsele var det jag skrev om i inlägget nedan för 2 år sedan.
Örnsköldsvik var det som gällde innan dess, för en del år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Hon verkar i alla fall ha lämnat Ö-vik för en väldigt liten ort knappt 25 mil inåt landet, om man kollar Ratsit. Bor där ensam i en lägenhet. Onödigt att skriva mer detaljerat här, enkelt att kolla upp den infon ändå för den som önskar.
Citera
2016-08-21, 11:06
Medlem
Ni är så jävla fel ute, ni som skrivit de sista kommentarerna. Jag säger kort och gott bara, låt henne vara ifred. Om man har slutat med filmandet, så är man inte en offentlig person ( allmänt villebråd ).
Citera
2016-08-21, 11:46
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Ni är så jävla fel ute, ni som skrivit de sista kommentarerna. Jag säger kort och gott bara, låt henne vara ifred. Om man har slutat med filmandet, så är man inte en offentlig person ( allmänt villebråd ).
Men vad tråkigt ... gäller det också ex-politiker och andra föredettingar?
Citera
2016-08-22, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Hon verkar flytta runt en del.

Umeå verkar det vara som gäller numera.

Sorsele var det jag skrev om i inlägget nedan för 2 år sedan.
Örnsköldsvik var det som gällde innan dess, för en del år sedan.

Med tanke på dom småorter hon varit bosatt på, så kan man nästan misstänka att det är Socialtjänsten som hjälpt henne ordna bostad på mindre attraktiva ställen. Jag menar, vem flyttar frivilligt ut till en håla med enbart kulturberikare? Det är typiskt för kommuner att ha bostadsbestånd i liknande ghetton som dom hyr ut i andra hand till personer som har svårt att få tag i en egen bostad. Vill man bli anonym, så vore väl t.ex. Stockholm ett bättre val?!? Just saying it...

Citat:

Är det Linda själv som ber er att återkommande posta denna uppmaning? Gäller det även alla andra f.d. kändisar på kändisskvaller som ångrat sig eller valt att lämna offentligheten?

Linda, om du läser här:

Kan du inte registrera dig och berätta vad du gör idag, har du pojkvän och knullar du mycket nuförtiden?
Citera
2016-08-22, 07:24
Medlem
Citat:
Hur kan du vara så säker på att hon vill vara ifred..?.
Det är ju många bra aktriser som ser med fasa på att dom skulle bli bortglömda....
Hon skall vara stolt för sitt val,som hon var då.
Citera
2016-08-22, 13:39
Medlem
MrKryptonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hur kan du vara så säker på att hon vill vara ifred..?.
Det är ju många bra aktriser som ser med fasa på att dom skulle bli bortglömda....
Hon skall vara stolt för sitt val,som hon var då.

Självklart vill hon vara i fred. Man behöver ju bara läsa en del äckliga inlägg i den här tråden för att inse vad hon måste utstå från moralkärringar och bitterkukar om hon blir identifierad som Linda Thorén på sociala medier. Hennes porridentitet står henne förmodligen långt ner i halsen vid det här laget, om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in