Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-17, 22:02
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKryptonite
Enligt legenden var det en scen med en storkukade porrhingsten Rocco som orsakade Lindas famösa "stjärtkollaps".
Tydligen var det inte riktigt så, men förmodligen var det då hon kände att det inte gick längre.
Det blev i alla fall hennes sista analscen.

Ett kort utdrag ur scenen som "ändade" Lindas porrkarriär:

http://www.eroprofile.com/m/videos/view/-inculata-swedish
Nej, hon satt i en intervju i SR och och berättae om sin karriär och att hon har en tarmsjukdom som gjorde att hennes läkare avrådde starkt från analsex.
Har för mig att det var Dabrowski som intervjuade, men jag kan minnas fel.
Senast redigerad av Svithjod 2016-08-17 kl. 22:05.
Citera
2016-08-17, 22:04
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Den finns en helt egen tråd om Lindas påstådda analproblem. Det finns såklart inga bevis för detta, men det är ett faktum att Linda gjorde misstaget att servera stjärten redan i sin första film och blev ganska duktigt bankad i rumpan under sin relativt korta karriär. Som man kunde se i hennes debut i Maxs verkade ingen förklarat det där med glidmedel för henne, och det är ju inte alls uteslutet att dessa våldsamheter kan ha skadat hennes fisring permanent.

Tror du porrstjärnor rent allmänt kommer till inspelningar och bara drar av sig kläderna och knullar?
Du tror inte de smörjer in sig före och mjukar upp väl valda delar före allvaret börjar?
Citera
2016-08-17, 22:33
Medlem
IdiAminsKusins avatar
Har för mig att det var Crohns sjukdom hon hade... Sist jag hade koll så bodde hon i Övik, men det kanske har ändrats. Ser sådär normalt fyrtiårssleten ut, men det finns typ tusen kärringar i samma ålder som ser äldre och fulare ut

EDIT: Ser ju nu att hon bor i Umeå.
Senast redigerad av IdiAminsKusin 2016-08-17 kl. 22:36.
Citera
2016-08-17, 22:37
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har-analys
LOL! Att vanliga par skulle haft lika mycket sex som Linda Porrstjärna, är fullständigt osannolikt! För de flesta reduceras sexlivet ganska snart till en slentrianmässig max 20-minuters-missionär pa lördagkvällen. Linda har "legat i" säkert flera timmar om dagen under sin karriär.
Säger bara att du är inte jag och att du har totalt fel din impotente fan!
Vaknar du inte med morgonstånd?
Citera
2016-08-17, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IdiAminsKusin
Har för mig att det var Crohns sjukdom hon hade... Sist jag hade koll så bodde hon i Övik, men det kanske har ändrats. Ser sådär normalt fyrtiårssleten ut, men det finns typ tusen kärringar i samma ålder som ser äldre och fulare ut

EDIT: Ser ju nu att hon bor i Umeå.

Jasa, "ser" du det...du har väl aldrig sett henne IRL...!
Citera
2016-08-17, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Säger bara att du är inte jag och att du har totalt fel din impotente fan!
Vaknar du inte med morgonstånd?

"Impotent fan" kan du vara själv! Dina idéer, att Lindas porrkarriär skulle inkludera lika mycket sex som ett vanligt par har, är bara urbota dumt. Flera undersökningar visar, att svenskarna tenderar att bli alltmer asexuella, särskilt ungdomen. Naturligvis finns undantag, detta gäller överlag.
Citera
2016-08-18, 00:05
Bannlyst
Har Linda någon pojkvän idag? Kan inte vara vidare upphetsande att ta över hennes uttänjda och förslappade hål, som haft besök av fler män än man någonsin kan räkna till.

Hon lider säkerligen av analinkontinens och bär blöja numera.
Citera
2016-08-18, 06:54
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Tror du porrstjärnor rent allmänt kommer till inspelningar och bara drar av sig kläderna och knullar?
Du tror inte de smörjer in sig före och mjukar upp väl valda delar före allvaret börjar?

Som jag skrev tydligt och klart: om du tittar på Lindas förstafilm, den utgiven på MAXS, ser du tydligt att Linda försöker pressa upp en dildo i dajmkrysset utan vare sig glidmedel eller uppmjukning. Det tar stopp rejält och det det blir ett tydligt klipp innan det fortsätter. Så nej, jag tror inte fröken Linda, 18 år, kom förberedd till inspelningen på det sätt du anger.
Citera
2016-08-18, 19:54
Medlem
MrKryptonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Som jag skrev tydligt och klart: om du tittar på Lindas förstafilm, den utgiven på MAXS, ser du tydligt att Linda försöker pressa upp en dildo i dajmkrysset utan vare sig glidmedel eller uppmjukning. Det tar stopp rejält och det det blir ett tydligt klipp innan det fortsätter. Så nej, jag tror inte fröken Linda, 18 år, kom förberedd till inspelningen på det sätt du anger.

Det lärde hon sig nog snabbt i så fall. Hon lär ju ha sagt i någon intervju, att analscenerna inte var någon konst "för dom smörjer in en så bra"
Citera
2016-08-20, 15:17
Medlem
MrKryptonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Har Linda någon pojkvän idag? Kan inte vara vidare upphetsande att ta över hennes uttänjda och förslappade hål, som haft besök av fler män än man någonsin kan räkna till.

Du behöver nog inte oroa dig för hennes skull.
Tjejen är inte bara söt, hon är också känd för att vara rar och godmodig. Att hon sedan gillar sex och kan lite fler konster än genomsnittet tror jag många potenta män ser som ren bonus
Citera
2016-08-20, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrKryptonite
Du behöver nog inte oroa dig för hennes skull.
Tjejen är inte bara söt, hon är också känd för att vara rar och godmodig. Att hon sedan gillar sex och kan lite fler konster än genomsnittet tror jag många potenta män ser som ren bonus

Nästan alla människor gillar och njuter av sex, mer eller mindre. För egen del skulle jag aldrig välja en brud som Linda Thorén som knullat på film, hur godmodig och rar hon än är, och man behöver knappast vara porrstjärna för att ha "dragning för konster". Abnormalitet finns även utanför porrbranschen - skillnaden är att man inte väljer att göra det offentligt. Alla män har dessutom inte dragning för diverse perversiteter. Jag tror vidare att dom allra flesta skulle föredra en "fin tjej" framför Linda och fin är man knappast när man arbetat som porraktris.

Huruvida hon är söt eller inte år 2016 låter jag vara osagt, men på bilden från 2013 som postats flitigt i tråden ett flertalet gånger, så ser hon allt annat än söt och frisk ut.
Citera
2016-08-20, 16:48
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016

Huruvida hon är söt eller inte år 2016 låter jag vara osagt, men på bilden från 2013 som postats flitigt i tråden ett flertalet gånger, så ser hon allt annat än söt och frisk ut.

Nej, hon ser väldigt sliten ut och är säkert trasig inombords. En sak som jag tycker är märklig är att hon verkar vara helt osökbar på nätet. Nästan alla idag är med i någon form av social media så som facebook, instagram, youtube, flickr, twitter osv.

Linda Jonsson är helt anonym. Hon finns inte på nätet, vilket är anmärkningsvärt eftersom hon tidigare har gillat att visa upp sig. Hon kan ju inte skylla på att hon är blyg och därför inte har några nyare sökbara foton på sig själv (förutom fotot från 2013)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in