• 1
  • 2
2007-07-16, 03:52
Medlem
Cathariasiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontelito
Ha ha! Låter riktigt ball! Hur mycket tog du? Svalde eller snortade du?

Två piller under tungan i typ 25 minuter. Klart rekommenderat.
Citera
2007-07-20, 03:37
Medlem
Jontelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cathariasis
Två piller under tungan i typ 25 minuter. Klart rekommenderat.

Jaså? Så det ger bättre effekt? Smakar det nåt?
Citera
2007-07-20, 04:30
Medlem
Cathariasiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontelito
Jaså? Så det ger bättre effekt? Smakar det nåt?

Jag vet inte vad som ger bäst effekt. Sublingual administration fungerar bra för mig iallafall. Smakar rätt äckligt, men munnen domnar bort lite, speciellt på det stället som pillren ligger. Inget som man inte står ut med.
Citera
2007-07-20, 13:05
Bannlyst
Själv tyckte jag detta var den absolut tråkigaste fenetylaminen jag fått tillfälle att pröva, inte alls samma eufori, styrka och vilda hallucinationer som N-Ethyl-2C-B, bara en seg, utdragen historia med en jobbig orkeslöshet i hela kroppen, man ligger helst ner under hela trippen och väntar på att den ska gå över ungefär, har varit uppe på så höga doser som 60mg, blev inte särskilt mycket bättre, resulterade bara i en avtändning från helvetet.. Men testa du, man blir ju en erfarenhet rikare i alla fall.
Citera
2007-07-20, 14:12
Medlem
cannabinols avatar
Värsta halluciogenen jag någonsin testat, ur ett negativt perspektiv då. Men det kanske berodde på att jag tog 3st 2ct4 från LL, samt 2st ecstasy. Var en snetripp, som jag aldrig varit med om förut men en tidsloop som jag fastnade i över 13 timmar. Hajjar du, 13h total fucking skräck, ångest, panik, minnesluckor och helt jävla sjuka hallucinationer. Jag föreslår att du läser på Magiska Molekyler om substansen, samt engelska Wikipedia. Där går man ut med kraftiga varningar om just denna preparat, sök på MM wikin.

saxat från MM wiki.

Citat:
VARNING! Det är extremt viktigt att vara försiktig med detta preparat eftersom att den håller i sig under en så lång tid. Detta ökar chansen för att få en dålig tripp, vilket kan leda till mycket tråkiga konsekvenser. Experiment med det här preparatet bör ske med stor försiktighet och små doser. Preparatets långa verkan sätter också stora krav på bra förberredelser. Det är viktigt att minimera yttre påverkan, detta för att försäkra sig om att man gjort allt för att få en säker tripp.

saxat från wikipedia.

Citat:
The toxicity of 2C-T-4 is not well documented. It may be expected that it would act in a manner similar to that of other phenethylamines, especially of the 2C-T family. Other phenethylamine derivatives substituted with an alkylthio group at the 4 position such as 2C-T-7 and 4-MTA are known to act as selective monoamine oxidase A inhibitors, a side effect which can lead to lethal serotonin syndrome when they are combined with stimulant drugs.

Alltså, det kan vara farligt att kombinera med stimulanter, vilket jag var dum nog och gjorde. Därför vill jag varna alla andra om dess hemska effekter. Det här är den värsta drogen jag någonsin sneat ur på, har då sneat ur på höga doser LSD, svamp m.m. Men inget slår detta... så VARNING för att exprimentera med denna drog under fel omständigheter!

Källor:
http://en.wikipedia.org/wiki/2C-T-4
http://wiki.magiskamolekyler.org/index.php?title=2C-T-4
Citera
2007-07-20, 15:06
Bannlyst
Jag gjorde samma misstag, tredje dagen in på vansinnet så slängde jag i mig 60mg 2c-t-4 och ungefär samma mängd efedrin, sedan ett par valium några timmar senare.. Sedan var jag extremt deprimerad och nedstämd i uppåt 10 dygn, måste ha berott på akut serotoninbrist i hjärnan, kul att läsa såhär i efterhand att det kunde tatt livet av mig. Jag kommer aldrig mer röra 2c-t-4, bromo-dragonfly eller DOI, och absolut inte flödder, det har varit nära på att ta livet av mig mer än en gång.
Citera
2007-07-20, 15:48
Medlem
Mystics avatar
Jag och polaren har tänkt å testa denna substans ikväll. Vi har tänkt att ta 10 mg var jag har viss erfarenhet av psykadeliska droger men min polare har det inte. Har läst allt jag kommit över om substans och tycker det verkar ganska trevligt på lägre doser och jobbigt på högre. Har även lsa som vi skulle kunna dela men tiden det sitter i känns lite väl länge. Några funderingar fråna mina kära fbare?
Citera
2007-07-20, 15:53
Medlem
Trollishs avatar
Hur har denna tråd lyckats hålla sig kvar i övriga droger delen så länge?
Citera
2007-07-22, 19:35
Medlem
cannabinols avatar
Kanske eftersom det är en RC drog i folks ögon, eller kanske bara en fel post. Hur som helst så borde den ju ligga i den halluciogena delen utav forumet där den hör hemma.
Citera
2007-07-25, 18:02
Medlem
wääuus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystic
Jag och polaren har tänkt å testa denna substans ikväll. Vi har tänkt att ta 10 mg var jag har viss erfarenhet av psykadeliska droger men min polare har det inte. Har läst allt jag kommit över om substans och tycker det verkar ganska trevligt på lägre doser och jobbigt på högre. Har även lsa som vi skulle kunna dela men tiden det sitter i känns lite väl länge. Några funderingar fråna mina kära fbare?
(Kan vara) farligt att kombinera med LSD, räkna med samma sak för LSA
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in