Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-10, 19:10
Medlem
toppslatskivlins avatar
Hejsan ska påbörja min feta tattuering imorgon och undrar om sobril är blodförtunnande eller på något sätt olämpligt att inta innan jag ska tattueras.

Jag tänkte ta Sobrilen så jag håller mig lugn och avslappnad under tiden.
Citera
2007-07-10, 19:11
Medlem
Himmler!s avatar
En vän till mig är tatuerare och han rekommenderar inte benso innan gaddning. Men jag tror inte att det skall vara någon större fara.
Citera
2007-07-10, 19:28
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
En vän till mig är tatuerare och han rekommenderar inte benso innan gaddning. Men jag tror inte att det skall vara någon större fara.

varför inte?
Citera
2007-07-10, 20:12
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunden
varför inte?

Håller med
Citera
2007-07-10, 20:38
Medlem
Dr. Löhks avatar
När jag gjorde min första tatuering hade jag käkat så mycket stess att jag gick fel tre gånger på raken. Knallade in i samma hälsokostbutik alla gånger. Undrar om de tyckte jag var suspekt?

Men någon effekt på själva tatueringen märktes inte.
Citera
2007-07-10, 20:51
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
När jag gjorde min första tatuering hade jag käkat så mycket stess att jag gick fel tre gånger på raken. Knallade in i samma hälsokostbutik alla gånger. Undrar om de tyckte jag var suspekt?

Men någon effekt på själva tatueringen märktes inte.

nice. då lär det bli några sob
Citera
2007-07-10, 20:51
Medlem
Corvs avatar
Har för mig att man varken ska ta benso eller någon opiod innan man ska tatuera sig, det är nämligen muskelavslappnande och kan därför förstöra tatueringen.
Detta kanske inte gäller just sobril, men jag hade inte chansat.

F.ö så vill jag gratulera trådskaparen till en av flashbacks obehagligaste avatarer.
Citera
2007-07-10, 22:45
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Har för mig att man varken ska ta benso eller någon opiod innan man ska tatuera sig, det är nämligen muskelavslappnande och kan därför förstöra tatueringen.
Detta kanske inte gäller just sobril, men jag hade inte chansat.

F.ö så vill jag gratulera trådskaparen till en av flashbacks obehagligaste avatarer.

Tack! men den är snodd.
Citera
2011-09-18, 01:42
Medlem
Angeliques avatar
Bumpar den här svingamla tråden! Har ätit benso regelbundet nu i ca ett år och undrar om det är risky att tatuera sig om man har tuggat xanor och stess ett tag? Inga hästmängder, men jag vill inte sitta och krampa i värsta CT:n under sittningen vilket kommer hända om jag klipper benzandet direkt inför gaddnigen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in