När jag gjorde min första tatuering hade jag käkat så mycket stess att jag gick fel tre gånger på raken. Knallade in i samma hälsokostbutik alla gånger. Undrar om de tyckte jag var suspekt?
Men någon effekt på själva tatueringen märktes inte.
När jag gjorde min första tatuering hade jag käkat så mycket stess att jag gick fel tre gånger på raken. Knallade in i samma hälsokostbutik alla gånger. Undrar om de tyckte jag var suspekt?
Men någon effekt på själva tatueringen märktes inte.
Har för mig att man varken ska ta benso eller någon opiod innan man ska tatuera sig, det är nämligen muskelavslappnande och kan därför förstöra tatueringen.
Detta kanske inte gäller just sobril, men jag hade inte chansat.
F.ö så vill jag gratulera trådskaparen till en av flashbacks obehagligaste avatarer.
Har för mig att man varken ska ta benso eller någon opiod innan man ska tatuera sig, det är nämligen muskelavslappnande och kan därför förstöra tatueringen.
Detta kanske inte gäller just sobril, men jag hade inte chansat.
F.ö så vill jag gratulera trådskaparen till en av flashbacks obehagligaste avatarer.
Bumpar den här svingamla tråden! Har ätit benso regelbundet nu i ca ett år och undrar om det är risky att tatuera sig om man har tuggat xanor och stess ett tag? Inga hästmängder, men jag vill inte sitta och krampa i värsta CT:n under sittningen vilket kommer hända om jag klipper benzandet direkt inför gaddnigen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!