2009-03-19, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Åsa-Nietzsche
*bump* Var det verkligen inte en kft som hade ngot att sga om den dr bloggtexten?

Nja. Annars finns det inte s mycket att diskutera om Manowar just nu. Nn ska ska p Magic Cirlce-festivalen i juli?
rligt talat s r jag inte frvnad. Och jag bryr mig inte heller om hur de lever. Jag tycker, i motsats till herrn som skrivit det dr, att det r musiken som rknas! Skitsamma hur fan de lever. Vill Joey DeMaio bo hemma hos morsan och farsan, visst fr han gra det! S lnge Manowar gr en bra skiva (vilket de dock inte gjorde i Gods of war, om det nu var s den hette )!
Kortfattat, vem bryr sig om grabbarna lever skabbigt nr de har gjort en lt som Battle Hymns?
Citera
2009-03-19, 17:54
Medlem
wzbzs avatar
Skitrolig lsning
Gillar verkligen Manowar, men de verkar ju inte riktigt vara s metal som de hvdar. Luktar lite "posers"

KILL! KILL!
Citera
2009-03-19, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Skitrolig lsning
Gillar verkligen Manowar, men de verkar ju inte riktigt vara s metal som de hvdar. Luktar lite "posers"
Fast egentligen, finns det ngot mera metal (skabbigare?) n att bo hemma hos morsan och farsan och snylta? Han sitter skert nere p sitt rum, dricker l och lirar bas! Jvligt metal
Citera
2009-04-11, 16:22
Medlem
JochenPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åsa-Nietzsche
Bumpar den hr trden med lite skvallerinfo om Manowar som jag sprang p hromdagen. Det r en blogg som heter Metal Inquisition dr man lagt upp en lng text som i rtt hg grad driver med medlemmarna i bandet och avsljar hur de bor och vad de har fr extrajobb. Det r inte riktigt som man tror... Varning utfrdas fr de som vill behlla lite av magin kring bandet!

http://metalinquisition.blogspot.com...report_20.html

Haha dr ser man

Edit

Undrar var stlarna tar vgen fr deras utslda konserter i Tyskland etc??
Senast redigerad av JochenP 2009-04-11 kl. 16:43.
Citera
2009-04-11, 22:56
Medlem
JochenPs avatar
Med tanke p hur stora dessa r i Tyskland r detta en ganska chockerande lsning
Citera
2009-04-12, 03:18
Medlem
ensiferums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JochenP
Med tanke p hur stora dessa r i Tyskland r detta en ganska chockerande lsning

Eller bara runt om i vrlden! Va fan... Vart gr alla pengar? Dyra scenshower perhaps.
Citera
2009-04-13, 00:05
Medlem
Ralledenfetes avatar
Dock s gr ju de s mycket gratis fr sina fans. Delar ut singlar, l och motorcyklar. Jag tror inte att de finner ngot strre vrde i pengar.
Citera
2009-04-13, 00:34
Medlem
ironmaidengeeks avatar
Trkigt band.. Det enda dem har r en okej sngare men i vrigt: Nej!!
Och deras sexuella lggning kan ju disskuteras http://ochoblog.canalblog.com/images/manowar.jpg
Citera
2009-04-13, 11:24
Medlem
Ralledenfetes avatar
vilket originellt och igenomtnkt inlgg!

Jag har lyssnat p ManOwaR i ca 3 r nu och jag tycker fortfarande att det r lika bra som frsta gngen jag hrde "Hail And Kill". Favoritskivan r antagligen Sign of The Hammer eller Battle hymns.

Jag ska se dem live frsta gngen i sommar p deras egna Magic Circle Festival!
Citera
2009-04-14, 07:46
Medlem
Audacias avatar
Killarna har "riktiga" jobb vid sidan av musiken, r det ngot som r icke metal?
Personligen tycker jag det r betydligt mer metal n att ha 15 triljoner p kontot och bo i ngot palats i LA och kra pimpade sportbilar, men det kanske bara r jag!?

Jag har lyssnat p Manowar i skert 15 r nu och finner absolut ingen anledning att sluta bara fr att killarna knegar och bor i sunkiga gamla hus!
Citera
2009-04-14, 11:06
Medlem
netkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensiferum
Vet ngon om de r p ingng till Sverige snart? Vore alla tiders att se dem!

Borde det inte finnas en klistrad trd om inkommande konserter ? Bara en tanke

Jag har sett dem live i Sverige, i Lule nrmare bestmt.. mntro om det var 2001 p "Monsters of the Millenium"-turnn.

Hursomhelst s var dem inte bra alls.. men vldigt hgljudda.
Citera
2009-04-14, 14:05
Medlem
wzbzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Killarna har "riktiga" jobb vid sidan av musiken, r det ngot som r icke metal?
Personligen tycker jag det r betydligt mer metal n att ha 15 triljoner p kontot och bo i ngot palats i LA och kra pimpade sportbilar, men det kanske bara r jag!?

Jag har lyssnat p Manowar i skert 15 r nu och finner absolut ingen anledning att sluta bara fr att killarna knegar och bor i sunkiga gamla hus!
Nja, jag tror man fr ta hela trden med en nypa salt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in