• 4
  • 5
2007-07-10, 18:31
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj

Kan det vara så att vissa multikulti-moderatorer har en personlig insats som styr deras röstande?

Nej, eller hur menar du?

Att det sitter "multikulti-moderatorer" och trollar sönder olika forum?

Det är en ganska grav anklagelse du flyger omkring med, jag hoppas du har ordentligt på fötterna ifall du nu skulle komma med dylika påhopp på moderatorer.

Inte bara antaganden och gissningar vill säga.

Eller menar du på att vissa moderatorer inte kan vara objektiva?

För det är ju också fel.
2007-07-10, 18:31
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anavarforever
Har admin eller moderatorerna stake nog att hålla en poll angående förändringarna i I&I?!

Varför ska jag starta en poll?
Vi byggde om forumet, och det fick önskad effekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Anavarforever
Om inte, varför startades denna tråd om det inte är feedback ni vill ha?

För att ge beröm.
Det klagades innan att I&I blivit dåligt, och att debatten låg på en kloaknivå. När det sedan blivit bättre, så anser jag att man kan berätta det.

admin
2007-07-10, 18:42
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Nej, eller hur menar du?

Att det sitter "multikulti-moderatorer" och trollar sönder olika forum?
Om du känner igen dig i den text du citerade så är jag rädd att det inte är mycket jag kan göra åt den saken.

2007-07-10, 18:43
Medlem
Insignificunts avatar
Citat:

I skrivande stund finns det 7 465 434 inlägg på Flashback, med följande gummiparagraf skulle vilket som helst av dessa inlägg kunna raderas:

"* Inlägg som inte för debatten framåt raderas."

Din poäng är?

Citat:
Sen tror jag vem som helst med alla indianer i kanoten fattar att jag inte menade i bokstavlig mening.

Så, vad menade du med:

Citat:
Vän av yttrandefrihet ser sig gärna inte bli styvmoderligt behandlad, så varför ska intelligenta fritänkande människor acceptera en omdaning av ett tidigare öppenhjärtligt fora till något som genomsyras av gammelsovjetisk censor-mentalitet?

om du inte menade det i bokstavlig mening?
2007-07-10, 18:46
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Om du känner igen dig i den text du citerade så är jag rädd att det inte är mycket jag kan göra åt den saken.

Jag ställde en rak fråga och önskar ett rakt svar, ifall du nu kan prestera något sådant.

Var en karl och skriv rakt ut vad du menar istället för att fara med en massa insinuationer antydningar och smutskastning.

Jag känner inte alls igen mig i texten det var därför jag ifrågasatte den.

Så kom igen nu, en rak fråga, ett rakt svar.
2007-07-10, 18:50
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insignificunt
Ett helt inlägg devoterat till mig enbart. Sött. Svårt att se vad det har för relevans i tråden dock.
Håller med om relevansen för din del. Hur ska du veta vad jag ställer för fråga riktad till admin, du har ju aldrig varit intresserad från första början?
Jag förtydligar: Admin har hela tiden fört resonemanget att duktiga debattörer vädrat sitt missnöje över den låga nivån i "I&I" och därmed avstått från att debattera där. Du sitter nu i denna tråd och förkunnar din glädje över förändringen trots att dina egna bidrag i det hela lämnar mycket att önska (och faktiskt ligger på den sorgliga nivån du motsätter dig). Ser du inte att du gör dig löjlig med ditt gläfsande?
2007-07-10, 18:51
Medlem
Maeglins avatar
Era förbannade gnällfittor!

Sluta med era konspirationsteorier och försök debattera som folk istället!
Jag blir så trött på detta underdog-beteende. Admin och moderatorernas enda avsikt med förändringarna var att göra forumet mer seriöst. Detta gnäll, som inte alls är berättigat, leder ingen vart.

De nya reglerna har ingenting med eventuella alterneringar eller begränsningar av yttrandefriheten att göra. Jag förstår inte alls vart Wittgenstein ville komma. Var i regelverket står det att vissa åsikter förbjuds på flashback?

Skärpning!
2007-07-10, 18:53
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Wittgenstein ville komma. Var i regelverket står det att vissa åsikter förbjuds på flashback?

Nu blandar du ihop åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Och var i regelverket står det förresten att man inte får referera till araber som kamelknullare, asylsnyltare, jävla värdelösa parasiter, eller gaskammarföda?
2007-07-10, 18:59
Administrator
admins avatar
Jaja, jag ville bara berätta att jag var nöjd med "nya" I&I.
Att jag tycker ni användare sköter er bra, och att det nya forumet fungerar riktigt bra. Trodde aldrig att detta kunde vara något som kunde skapa motsättningar. Beröm brukar tvärtom vara något som uppskattas i min värld.
Nu vet ni iallafall att jag är nöjd.
Och därmed avslutar jag diskussionen.

admin
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här