• 1
  • 2
2007-07-10, 09:18
Medlem

Systembolagets enda 'rena' produkter är, enligt dem själva, vodka och tyskt öl. Helt fria från främmande tillsatser och bör således inte störa kortisonet.
Citera
2007-07-10, 14:21
Medlem
Jag fick kortison på hultsfred och då sade läkaren att det inte var några problem med alkohol, fast det var flytande som intogs oralt.
Citera
2007-07-10, 15:23
Medlem
Hälsade på chefen förra året efter att han fått nån allergichock, han hade fått en kortisonspruta men det hindrade tydligen inte honom från att dricka grogg.
Citera
2009-03-15, 12:59
Medlem
HassePasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggelito
Jag fick kortison på hultsfred och då sade läkaren att det inte var några problem med alkohol, fast det var flytande som intogs oralt.

Nu drar jag upp en gammal tråd ihopp att folk får lära sig kanske lite mera Ang detta.
Var en tjej som gjorde de i helgen och hon fick hjärtklappning. Precis att hon kunde få in luft för att hålla sig vid liv. Hjärtat slog fan volter var bara att ringa ambulansen. Dock vet jag inte mängder av vardera.
Jag känner nu inte denna tjej, men var sjukt skrämmande att bara se på hur hon kämpa för livet.
Senast redigerad av HassePasse 2009-03-15 kl. 13:03.
Citera
2009-03-16, 17:16
Medlem
Arbetarbroders avatar
Detta är en medicinsk fråga, så jag skickar den vidare från Alkohol & Dryck till Medicin och Hälsa.
Citera
2009-03-18, 04:55
Medlem
baslarss avatar
Alkohol har inget med saken att göra! Sup på bara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in