2012-11-26, 12:43
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
På huddinge sjukhus, det var en förjävla olustig känsla med all vårdpersonal runt omkring..
Citera
2012-11-26, 13:21
Medlem
suttit stenad på rättegång som vittne. hade askul
Citera
2012-11-28, 01:08
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornhigh
suttit stenad på rättegång som vittne. hade askul

Haha, gjorde samma sak, men satt som åtalad. Tyckte det var en bra idé att ta en spliff på morgonen för att lugna nerverna lite. Meckade lite för mycket.
Citera
2012-11-28, 01:22
Medlem
Cosmouses avatar
En kyrkogård måste nog vara det mest konstigaste stället jag gjort det på.
Citera
2012-11-28, 02:30
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Polisbil, polishuset och sist men inte minst...fyllecellen. Jag var dock full också men var duktigt bäng med.

Edit: Kanske inte räknas om man har alkohol i kroppen. Har inte varit på så konstiga ställen faktiskt, men jag uppdaterar imorgon om jag kommer på något.
Senast redigerad av fr3aksh0w 2012-11-28 kl. 02:35.
Citera
2012-11-28, 14:03
Medlem
Jag tog en gås utanför kapellet på min farmors begravning för några veckor sedan. Tyvärr kasst bush-weed så var inte tokstenad. Kusinen som bor på annan ort och inte röker längre tyckte kostymen lukta knatch...
Citera
2012-12-02, 12:29
Medlem
GrovvyZileans avatar
Hahaha! Kom precis hem från kyrkan. Tog en riktigt fet cocktail innan jag gick på en första advents predikan i kyrkan med min familj och släkt (Tradition att gå dit första advent), det var lol. x)

Kom på att jag varit rökt under en sjukgymnast träning/lektion för axelproblem. Hade spräng röda ögon och laggade i kroppen medans jag skulle göra mina axel övningar. XD FYFAN VAD SJUKT DET VAR!!!
Senast redigerad av GrovvyZilean 2012-12-02 kl. 12:33.
Citera
2012-12-03, 00:26
Medlem
LucifersFriends avatar
Var stenad hos tandläkaren i torsdags.. Sjukt obehagligt hahaha
Citera
2014-03-10, 23:21
Medlem
Hej alla !
Nu ska ni få höra om en riktig resa !
Det är 1:a g jag skriver här på FB så det är lite "pirr" men jag måste bara dela med mig.

Året är 2005, på vintern, jag har varit inblandad i lite bus med företag och kontantutbetalningar fr
Exchange o hit o dit så jag kände på mig att det kanske var knasläge men jag hade inga direkta indikationer så jag kände mig lugn o trygg. Gott om pengar, jag o bästa kompisen går på krogen,
C.Dickens Folkungag men först har vi inhandlat varsin 10.a brunt av bästa kvalitet. Mat, bira, konjak t
kaffet -ja,hela köret. Jag mår så fint som man bara kan göra när man ligger på topp. Efter denna sittning ska det ju rökas fett och vi gör vårt allra bästa så klart men jag är ju lite slagen så det blir inte
så våldsamt, jag har väl kanske sju gubbar kvar när jag racklar hem t Kocksgatan kl 02.00.
Sova, sambo o ungar i lägenheten, allt är lugnt. RIIIIING, BAMBAMBAM, öppna det är från polisen!!!!!
Klockan är 6 o jag är heeeelt väck, jag menar heeeelt väck !. In kommer krim med två fina killar och jag ska ut o åka med dem till Kungsholmen. Jag är lugn o fin så det blir inget ruckus eller så men det är ju väldigt jobbigt o konstigt allting. Ta på dig byxor och jackan, kom med oss annars bojar vi dig.
I nästa ögonblick sitter jag i baksätet på en civbil och tänker att nu djävlar är det kört på riktigt.

Det är nu det börjar...
Jag känner nåt i fickan, det är ju rökat fr igår, vad faan ska jag göra ?, ( har aldrig torskat på droger
eller nåt annat tidigare ). Jag lyckas dela biten i fickan och börjar käka o lyckas hålla färgen, sen kommer jag på planen. -Det är ju bara o droppa grejerna som är kvar. Det tar max sju min till Kronobergsgaraget o där stannar vi i en gallerbur med kraftig belysning jag tar tag i handtaget och tänker gå ur bilen lite snyggt -glöm det, tvärlåst. Det blir till o gå in på intaget i sällskap med de fiina
killarna och jag har typ 4 gubbar i handen, svettigt. Avvisitering i en liten skrubb o jag håller hårt i rökat, jag var i chocktillstånd o visste ingenting men jag lyckas få med mig biten upp i cellen. ( det var väl ingen jättegrundlig visitation eft det rörde sig om Ekobrott ).

Som en oskuld sitter jag där och är sjuukt nojjig, och det jag har ätit börjar ju kännas lite. Det snurrar i skallen, -vad ska jag säga, -vad ska jag hålla käften om, -å fy fan va jobbigt det känns,
OCH vad ska jag göra med 4 gubbar kanonröka. Det blir till att käka den biten också!.., OJ OJ OJ
snacka om drabbad, nästa bild jag har det är när det står en plit i cellen och frågar om jag inte ska
ta och bädda sängen och då har det gått minst 15 timmar sen jag blev intagen. Helt sjukt va re.

Sen blev det Kolmården men det är en annan historia i en annan tid..
Citera
2014-03-11, 00:07
Medlem
Zot^s avatar
På polisstationen, kom på att jag behövde skaffa ett nytt pass och hade ingen lust att åka hela vägen hem bara för att nyktra till och sedan vända tillbaka. Tänkte att även om dem tycker att man ser hög ut så lär dem väl aldrig tro att man är så dum att man valsar in dit frivilligt.
Citera
2014-03-11, 08:51
Medlem
Betwixts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
På polisstationen, kom på att jag behövde skaffa ett nytt pass och hade ingen lust att åka hela vägen hem bara för att nyktra till och sedan vända tillbaka. Tänkte att även om dem tycker att man ser hög ut så lär dem väl aldrig tro att man är så dum att man valsar in dit frivilligt.

haha fan vad skön! hur blev fotot?
Citera
2014-03-11, 09:00
Medlem
bältesspännarparken, Göteborg. helt vanlig sommardag, vardag dessutom så vart folk överallt. konstiga med det var att meck och rökning skedde på samma plats. vart väl mer nojigt än konstigt.

bil i trafik, passagerarsätet, i hastigheter som helst bör lämpas på banan.

sen har man ju betat av en del släktträffar o dylikt under thc's inflytande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in