2012-11-23, 14:29
Medlem
consultezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DSG
Var ledig dagen efter och bestämde mig för ett wake-n-bake samtidigt som jag lagade frukost. Brukar sällan börja dagen med att röka, har väl hänt en handfull gånger. Hur som helst. Allt började fint och jag åt min frukost, rökte även en till efteråt för att jag skulle sätta mig i studion... Mitt under rökpausen ringer mor min och frågar om jag kom ihåg att jag skulle till tandläkaren, som var klockan 10:00 och klockan var nu 9:40.
-

Var bara att gå dit och spela normal, fungerade hur bra som helst. Om man bortser från att det kändes väldigt annorlunda.

Haha, i princip exakt detta hände mig för några veckor sedan!

Satt och åt frukost i godan ro, helt nyrökt på morgonen. Telefonen vibrerar och jag insér att jag ska till tandläkaren om 30 min...

Det gick bra och var ganska soft fram tills tandläkaren började rispa sönder (det kändes så) mina tänder med den där vassa helvetesgrejen
Citera
2012-11-23, 16:45
Medlem
deyys avatar
Brukar för det mesta vara stenad när jag bara sitter hemma. Har väl hänt att jag varit hög på något udda ställe, men inget som jag kan komma på nu direkt.
Men det som känns absolut konstigast är fan att vara riktigt stenad bland folk som är alldeles för packade. Hatar verkligen att vara hög på fester eller andra tillfällen där omgivningen är fulla.
Citera
2012-11-23, 16:51
Medlem
Slitages avatar
I en kyrka i Stockholm.
Citera
2012-11-24, 03:30
Medlem
WTtjackiss avatar
Under en pianolektion.. det var rätt konstigt tyckte läraren, hur jag kunde ha glömt så mycket av hur man spelar piano att jag var tvungen att gå tillbaka till de vi hade tränat på för över en månad sen. Det var som att jag blev betydligt sämre av någon anledning. Sen fattade han ju att jag var bränd så vi fortsatte bara endå utan frågor.

I öknen med kaktusar överallt... gick med foten rakt på en kaktus och det var inte skönt att känna taggarna bita sig in i sidan utav hälen. Dock så hjälpte det ju lite att ha doserat smärtstillande cannabis innan .

I en baklucka.. fråg amig inte varför men den var rätt stor så man kunde röka pipa där inne och hotboxa riktigt bra

på skolan

på en lekplats där det var massa föräldrar och barn som lekte överallt runtomkring oss... satt och rullade också medans
Citera
2012-11-24, 05:54
Medlem
På helsingborgsfestivalen för länge sen typ vid 15 års åldern. Gick riktigt mycket folk förbi och glodde hela tiden när vi rökte. Men man sket i vilket när man var fjortis. Hade det varit idag hade jag varit skit nojjig
Citera
2012-11-24, 17:46
Medlem
Tony Sopranos morsas vaka.

"...On my muddas wake.. Jesus christ Christopher"
Citera
2012-11-24, 20:17
Medlem
Vi var några som rökte i safarin på kolmården. Fast jag upplevde endast terror då jag är väldigt höjdrädd
Citera
2012-11-24, 23:05
Medlem
Det konstigaste stället var nog utanför kungenshus , rökte en feet med några polare väldigt många som log
Citera
2012-11-24, 23:54
Medlem
wikholms avatar
I Husby, satan vad nojjig jag var att araberna skulle råna en och somalierna skulle våldta mig.

För mkt ghetto för min del.
Citera
2012-11-25, 20:16
Medlem
JoddelChefs avatar
Konstigaste stället e nog polishuset, lr vafan det heter, där man fixar pass iallafall.
Kändes ganska märkligt

På en strand i medelhavet, inget spektakulärt antar jag, endel barnfamiljer som såg ut som frågetecken när vi låg o puffa dock
Citera
2012-11-26, 00:28
Medlem
KonstapelGreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfff
Den lokala kina resturangen i Kalmar, satt även och meckade en där. En anställd där kom och frågade om jag hade mer, då drog ja fort som fan

(Ja det var en jävla massa folk där inne och Ja det luktade som fan.)

Hahah i Kalmar? Ming då eller?
Citera
2012-11-26, 01:08
Medlem
LucifersFriends avatar
På min polares lillebrors barnkalas, han fyllde 5. Var skitkul, total skrattnojja, det kändes som att ungarna också var bänga. Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in