Citat:
Ursprungligen postat av gren
Det jag tycker låter obehagligt är att ingen kastade ut den där TVn långt tidigare. Om någonting uppenbarligen glappar i skiten, så har jag funderat på brandrisken.
Det kan det haft varit. Men om det nu skulle vara glapp, vilket jag tvivlar på. Hur kommer det sig då att det bara hände under natten. Man kunde faktist höra att någon bytte kanal, den hade sånna stora knappar som gav ifrån sig ett högt "klick" ljud. Dvs. Först klickljudet sen hör man att TVn är igång.
Den funkade ju annars helt fint, hade inga som helst problem när den användes, vilket den gjorde rätt så ofta.
Dem klick-ljuden kommer jag mycket väl ihåg. Då jag använde TVn en jevla massa när jag var liten för nintendo 8bitars/supernintendo samt n64.
monkeybay - hehe rätt skoj det där, har hänt mig med en massa gånger, speciellt gatulyktor. Men det är nog bara slumpen skulle inte tro att man har en "aura" så att kan släcka dem på "beställning". Isåfall så skulle du kunna tjäna en massa dollars och inte behöva visa dig på detta forumet någe mer