2007-07-08, 02:11
Medlem
Krafses avatar
Jag har funderat på detta va, kan de ha stoppat in en sändare i en tand på mig?

Detta är skumt.

1. Jag blev kallad till en folktandvård som jag inte hörde till.
2. Det var rotfyllning trots att jag inte ens känt av ett hål.
3. Det kan finnas anledning till att avlyssna mig.
4. Jag var 15 eller 16 år när detta gjordes, lite väl ungt för rotfyllning eller?
5. När denna lagningen gjordes så tryckte kärringen JÄVLIGT hårt mot tanden när hon stoppade in det som fyller hålet, har aldrig varit med om det varken innan eller efter.
6. Det gjorde ont i tanden i ett halvår efter lagningen.

Jag börjar bli nojjig nu, Kan de ha gjort detta och hur ska man kunna ta reda på det?

Obs! Detta är inget skämt så snälla, kasta inte tråden. Jag vill ha vettiga svar.
Citera
2007-07-08, 02:13
Medlem
Micke666s avatar
Sluta med drogerna.
Citera
2007-07-08, 02:15
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke666
Sluta med drogerna.
Har aldrig börjat.
Citera
2007-07-08, 02:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Jag har funderat på detta va, kan de ha stoppat in en sändare i en tand på mig?

Detta är skumt.

1. Jag blev kallad till en folktandvård som jag inte hörde till.
2. Det var rotfyllning trots att jag inte ens känt av ett hål.
3. Det kan finnas anledning till att avlyssna mig.
4. Jag var 15 eller 16 år när detta gjordes, lite väl ungt för rotfyllning eller?
5. När denna lagningen gjordes så tryckte kärringen JÄVLIGT hårt mot tanden när hon stoppade in det som fyller hålet, har aldrig varit med om det varken innan eller efter.
6. Det gjorde ont i tanden i ett halvår efter lagningen.

Jag börjar bli nojjig nu, Kan de ha gjort detta och hur ska man kunna ta reda på det?

Obs! Detta är inget skämt så snälla, kasta inte tråden. Jag vill ha vettiga svar.

hahahahhaha. Är du ett troll eller menar du allvar?! Ifall det är det senare så är det den roligaste tråden jag sett här sen lillkillen som undrade vad i en fitta som luktar fisk
Citera
2007-07-08, 02:47
Medlem
Jag gjorde en rotfyllning när jag var 16 år, inget konstigt med det.
Citera
2007-07-08, 02:54
Medlem
Amazingthings avatar
Nja, beror la på. Vad var anledningen?
Citera
2007-07-08, 02:56
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazingthing
Nja, beror la på. Vad var anledningen?
Kan jag inte säga, det skulle avslöja min identitet. Nu vet iofs vissa vem jag är men det är bäst för dom att de håller käften haha..

Edit; nej jag är inget troll, däremot hade jag ett troll på min gamla avatar.
Citera
2007-07-08, 03:04
Bannlyst
"Det kan finnas anledning till att avlyssna mig" säger du?

Satt på ungdommsanstalt när du fick din "rotfyllning" eller vad?
Citera
2007-07-08, 03:07
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
"Det kan finnas anledning till att avlyssna mig" säger du?

Satt på ungdommsanstalt när du fick din "rotfyllning" eller vad?
Haha, nej jag har aldrig lyckats med sånt. Däremot en annan grej som jag säkert var misstänkt för, vet inte om det är preskriberat nu men fan heller att jag tänker chansa och skriva det här, då åker jag nog raka vägen in i finkan.
Citera
2007-07-08, 03:40
Medlem
Amazingthings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Haha, nej jag har aldrig lyckats med sånt. Däremot en annan grej som jag säkert var misstänkt för, vet inte om det är preskriberat nu men fan heller att jag tänker chansa och skriva det här, då åker jag nog raka vägen in i finkan.

Tror inte att nån random person som skriver att dom har gjort någonting olagligt på internet inte åker in i finkan direkt.
Lär nog behövas mer bevis än så, dessutom så lämnar väl inte flashback ut ip till bl.a snuten?
Citera
2007-07-08, 03:41
Medlem
Goldbears avatar
Hahaha. Klockrent. Helt enkelt klockrent!

Får lite sköna vibbar från Futurama, ni vet när Bender och Fry hamnar på psykhuset för robotar. Där är det en robot med massa sändare i tänderna. Han får in CIA och liknande. Skitkul!

Ontopic, vet inte vad för människa du är egentligen.. Men, du... Sändare i tänderna? Avlyssnad? Tror fan inte ens den tekniken finns för tillfället. Istället borde du överväga att åka in på Bäckomberga. Har hört att det är väldigt trevlig klientel där med mycket fina rum. Till skillnad från roboten som HAR sändare i tänderna (man ser roliga paraboler snurra runt i tänderna! Helfestligt!) så HAR DU INTE det. You get my point?

Troll eller inte, du är en lustig filur
Citera
2007-07-08, 03:48
Medlem
Smockes avatar
http://www.engadget.com/2005/09/29/tooth-microphone-patent-filed/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto