• 1
  • 2
2008-12-18, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonata-arctica
är det beprövat 100% mot illamående? låter bättre än t-röd och sån skit att ha i. vill bara veta hur effektivt det är innan man prövar
det är en 50/50 chans, ibland blir du illamående, ibland inte, vissa blir det jämt och vissa blir inte
jag tuggade 7 frön, sedan somnade, och vaknade några timmar efteråt i peaken, mådde inte så bra, låg på toagolvet och försökte spy
den psykedeliska känslan var stark men det intensiva illamåendet förstörde hela ruset

så jag rekommenderar att du extraherar med metanol, du kan googla upp metoden
Senast redigerad av fittund 2008-12-18 kl. 22:50.
2008-12-21, 17:14
Medlem
sonata-arcticas avatar
får pröva med att extrahera då jag inte vill riskera att "missa" hela ruset , om man tar 1 frö, känner man inte av ngt alls då?
ursäkta dum frågeställning e så jävla trött just nu...
2008-12-21, 18:00
Medlem
alpras avatar
Citat:
är det beprövat 100% mot illamående? låter bättre än t-röd och sån skit att ha i. vill bara veta hur effektivt det är innan man prövar
Jag gjorde så, för 7år sedan. Ljumet vatten i 2 timmar, rörde om. Inga biverkningar alls...
2008-12-22, 00:09
Medlem
alpras avatar
Citat:
får pröva med att extrahera då jag inte vill riskera att "missa" hela ruset , om man tar 1 frö, känner man inte av ngt alls då?
ursäkta dum frågeställning e så jävla trött just nu...
Njä, jag tog 10 eller 12 st på en gång. Ett frö lär du inte känna av nån effekt av...
2008-12-22, 18:13
Finns en tråd i Hallucinogener:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=256217
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här