• 2
  • 3
2007-08-02, 21:05
Medlem
CasaBasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Jag har fr mig att Street Meat Asia r en systersajt till Exploited Teens Asia. Visst, p Exploited Teens Asia r det unga, asiatiska (Thailand, Laos, Vietnam, Filippinerna) tjejer direkt frn gatan - skert prostituerade i mnga fall - som blir rejlt knullade av storkukade britten Nigel. Varken mer eller mindre. Fast jag normalt gillar hrdare porr n detta, kan jag inte sga annat n att det hr r mycket bra grejor.

Frresten: har du missat ETA:s systersajt Anal Asian? Samma tema som ovan men med bttre fokus p analsex.
Har missat den helt. Kanske r vrt pengarna?
Anser att siten r helt okej, och den r vrd pengarna fr den som gillar asiatiska flickor. Anser som dig att det grna kunde vara lite hrdare tag med tjejerna. Har ven mnga ggr blivit smtt irriterad d det ej penetreras tillrckligt hrt i flickornas anus. Visserligen har han en stor penis, men lite hrdare och lite lngre in kunde han vll nd f den .
Citera
2007-08-02, 21:16
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CasaBasa
Har missat den helt. Kanske r vrt pengarna?
Anser att siten r helt okej, och den r vrd pengarna fr den som gillar asiatiska flickor. Anser som dig att det grna kunde vara lite hrdare tag med tjejerna. Har ven mnga ggr blivit smtt irriterad d det ej penetreras tillrckligt hrt i flickornas anus. Visserligen har han en stor penis, men lite hrdare och lite lngre in kunde han vll nd f den .

Skall jag vara rlig har jag nnu ej lst in mig p Anal Asian, men det blir vl oundvikligt...
Av detta skl vgar jag inte sga om den r vrd pengarna.

Om jag fick bestmma skulle det definitivt kras betydligt hrdare med asiattjejerna - och frutom att de skulle knullas ordentligt i munnen, skulle de tas analt och det med besked (vaginalt r ointressant ocks fr undertecknad).
Citera
2007-08-03, 11:17
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Kollade just igenom previews p Street Meat Asia - och visst sjutton r det storkukade Nigel som tar sig an brudarna dr. Det kan allts fastsls att detta r ngon sorts systersajt till Exploited Teens Asia och Anal Asian.
Citera
2007-08-03, 13:20
Medlem
CasaBasas avatar
Storkukade Nigel mste vll nstan nd klassas som en smittobrare. Tror han skaffat sig de flesta sjukdomarna man kan ha.
Kommer ihg de tidiga klippen nr han knullade dessa tjejer. Det gjorde han dels i analen sjlvklart och dels utan kondom.
Man mste nd ha mycket is i magen fr att glatt knulla thailnska tjejer frn gatan i analen utan kondom. Inget jag kan rekommendera fr lsaren.
Citera
2007-08-03, 13:45
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Storkukade Nigel mste vll nstan nd klassas som en smittobrare. Tror han skaffat sig de flesta sjukdomarna man kan ha.
Kommer ihg de tidiga klippen nr han knullade dessa tjejer. Det gjorde han dels i analen sjlvklart och dels utan kondom.
Man mste nd ha mycket is i magen fr att glatt knulla thailnska tjejer frn gatan i analen utan kondom. Inget jag kan rekommendera fr lsaren.

Ja, allas vr Nigel r i sanning en modig man. Kommer han mnne att bli vr frsta martyr?
Citera
2007-08-03, 13:55
Medlem
CasaBasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Ja, allas vr Nigel r i sanning en modig man. Kommer han mnne att bli vr frsta martyr?
Vet inte hur man ska tyda ordet martyr. Mannen p min avatar r ju ocks en martyr i bemrkelsen du nmner. Han hade ju en frkrlek till shemales i Brasilien dr jag tror han icke var frsiktig en gng fr mycket.
Menar du med martyr att man mste d fr sin tro eller att man bara mste bli smittad?
Citera
2007-08-03, 14:23
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Vet inte hur man ska tyda ordet martyr. Mannen p min avatar r ju ocks en martyr i bemrkelsen du nmner. Han hade ju en frkrlek till shemales i Brasilien dr jag tror han icke var frsiktig en gng fr mycket.
Menar du med martyr att man mste d fr sin tro eller att man bara mste bli smittad?

I detta sammanhang menar jag vl att Nigel i sin kamp fr att vi alla skall f avnjuta god porr lper viss risk att sjlv stryka med. Och, som den fullvuxne karl han r, kan han ju knappast vara omedveten om detta bistra faktum.

Sjlv r jag en man som ser till att skydda mig vl nr det r dags fr strid.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in