2007-07-06, 16:28
Medlem
theshades avatar
Förut hade jag nåt program i datorn som automatiskt hittade hörlurar eller microfon om jag pluggade in dem och öppnade ett fönster där den angav vad som var inpluggat osv. Efter att jag formaterade om datorn så försvann detta (såklart) och jag kan inte längre plugga in hörlurar eller mic på framsidan av burken, den hittar inget där längre. Vet inte hur jag fick programmet från början och alltså vet jag inte hur jag ska få tag på det igen. Nån som vet om det är med i något addon till win XP eller nåt till ljudkortet eller nåt? köpte datorn via farsans jobb som ett paket.
Citera
2007-07-06, 16:30
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Förut hade jag nåt program i datorn som automatiskt hittade hörlurar eller microfon om jag pluggade in dem och öppnade ett fönster där den angav vad som var inpluggat osv. Efter att jag formaterade om datorn så försvann detta (såklart) och jag kan inte längre plugga in hörlurar eller mic på framsidan av burken, den hittar inget där längre. Vet inte hur jag fick programmet från början och alltså vet jag inte hur jag ska få tag på det igen. Nån som vet om det är med i något addon till win XP eller nåt till ljudkortet eller nåt? köpte datorn via farsans jobb som ett paket.
¨

Tanka hem och installera drivrutinen för ditt ljudkort från tillverkarens hemsida, eller om det är ett onboardchip på moderkortet, leta på moderkortstillverkarens hemsida, så ska du se attt det funkar sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in