2007-07-06, 15:09
Medlem
Tja.

Jag har Vista Ultimate p datorn och allt funkar faktiskt bra. Allt frn grafikkortet, ljudkortet, gamla spel, musikprogram, m.m ..allt r bra hittills, men har sttt p ett problem med firefox.

Jag anvnder hellre firefox n IE av en massa olika skl, men ett problem som dyker upp helatiden r att genom att anvnda firefox p Vista datorn s kommer de upp "Not Responding" oftare p Vista n XP.

De hnder typ var 3e minut p firefox som anvnds att allt bara krashar str "not responding" p. r det mer n bara jag som fr problem med firefox p Vista ?
Citera
2007-09-20, 11:08
Medlem
kornizs avatar
Jag har brjat uppleva liknande grejer. Man mste g in i aktivitetshanteraren fr att avsluta det. Rtt jobbigt i lngden...
Citera
2007-09-20, 14:18
Medlem
FL10s avatar
Det hnder inte riktigt s ofta fr mig men det hnder ngra gnger/dag, vilket det inte gjorde under XP fr mig. Testa uppdatera det
Citera
2007-09-20, 16:19
Medlem
Kan vara ngon plugin som strular till det om du uppdaterat allt ordentligt. Inaktivera alla fr att se om problemet frsvinner, aktivera sedan en i taget fr att se nr problemet terkommer - brja med de du inte kan leva utan (ls: adblock ).
Citera
2007-09-20, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olpa
Kan vara ngon plugin som strular till det om du uppdaterat allt ordentligt. Inaktivera alla fr att se om problemet frsvinner, aktivera sedan en i taget fr att se nr problemet terkommer - brja med de du inte kan leva utan (ls: adblock ).

Testa att installera om Java, hade samma problem med ett spel som var skrivet helt i java. Lste sig efter ominstallationen.

Fr du det inte att funka finns ju Opera som tar ett tag att vnja sig vid men sen tycker man Mozilla r lika kass som explorer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in