2007-07-06, 15:09
Medlem
Tja.

Jag har Vista Ultimate på datorn och allt funkar faktiskt bra. Allt från grafikkortet, ljudkortet, gamla spel, musikprogram, m.m ..allt är bra hittills, men har stött på ett problem med firefox.

Jag använder hellre firefox än IE av en massa olika skäl, men ett problem som dyker upp helatiden är att genom att använda firefox på Vista datorn så kommer de upp "Not Responding" oftare på Vista än XP.

De händer typ var 3e minut på firefox som används att allt bara krashar å står "not responding" på. Är det mer än bara jag som får problem med firefox på Vista ?
Citera
2007-09-20, 11:08
Medlem
kornizs avatar
Jag har börjat uppleva liknande grejer. Man måste gå in i aktivitetshanteraren för att avsluta det. Rätt jobbigt i längden...
Citera
2007-09-20, 14:18
Medlem
FL10s avatar
Det händer inte riktigt så ofta för mig men det händer några gånger/dag, vilket det inte gjorde under XP för mig. Testa uppdatera det
Citera
2007-09-20, 16:19
Medlem
Kan vara någon plugin som strular till det om du uppdaterat allt ordentligt. Inaktivera alla för att se om problemet försvinner, aktivera sedan en i taget för att se när problemet återkommer - börja med de du inte kan leva utan (läs: adblock ).
Citera
2007-09-20, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olpa
Kan vara någon plugin som strular till det om du uppdaterat allt ordentligt. Inaktivera alla för att se om problemet försvinner, aktivera sedan en i taget för att se när problemet återkommer - börja med de du inte kan leva utan (läs: adblock ).

Testa att installera om Java, hade samma problem med ett spel som var skrivet helt i java. Löste sig efter ominstallationen.

Får du det inte att funka finns ju Opera som tar ett tag att vänja sig vid men sen tycker man Mozilla är lika kass som explorer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in