2007-07-06, 15:03
Medlem
Vi har alla här på jobbet tröttnat på en viss person som glider från dörr till dörr och nallar snus. Han har gjort detta i flera år men trots tillsägelse upphör det aldrig. Man kan sitta och säga nej, nej, nej, samtidigt som han glatt pillar in en nystulen snus i käften... Men ett stort flin på läpparna.
Jag börjar tro att han stjäl mest för sakens skull, att jävlas med folk.

Jag testade tidigare att doppa två-tre st i tabasco och lägga dessa i en välåtkomlig dosa. Dessa gick åt utan minsta krångel... Han e härdad

Jag har nu idéetorka om hur man ska lära han att ge fan i andras snus. Det måste få ett slut.

Därför vänder jag mig till er, kära FBare, i hopp om det ultimata pranket så han slutar nalla snus once and for all. Har funderat på att doppa ett par tre påsar i laxeringsmedel vid väl valt tillfälle så han skiter ner hela byxan....

Fler idéer?

Hjärtligt tack på förhand
Citera
2007-07-06, 15:06
Medlem
hollos avatar
Nallar han lös eller portion? Om det är lös så går det ju att blanda ut med diverse produkter.
Citera
2007-07-06, 15:14
Medlem
Han tar allt. Även från de stackare som kör på damvarianten Onico eller Choice... Så det är knappast nikotinet han är ute efter.
Citera
2007-07-06, 15:19
Bannlyst
Stjäl han, eller tigger han till sig snus?

Om han stjäl:
Blanda ut med någon jävligt tung drog. Sedan så lär jäveln bli jävligt nojig när allt snurrar till, utan att han vet om att han har tagit något skit. Alternativt så ger ni han stryk.
Citera
2007-07-06, 15:24
Medlem
hollos avatar
Fixa några gram kokain och blanda ut med en dosa lös och säg att du köpte den åt han så han slipper sno från alla andra, sen går du till chefen och säger att han är en pundare!
Citera
2007-07-06, 15:31
Medlem
slrslrs avatar
Vet ni ens vem det är som snor snusen liksom?

Jag fattar inte hur han lyckas sno snus från er? Har ni inte dosan i fickan eller?
Citera
2007-07-06, 15:59
Medlem
Kupsans avatar
Låter mer som han vill jävlas med nån och blanda snuset med nåt, lite väl osannolikt att nån norpar snus år in och år ut och ni inte gör ett skit...
Citera
2007-07-06, 16:34
Medlem
storytellers avatar
Tabasco var väl lite väl snällt va... aceton, läkarsprit eller något? Eller något ännu värre.... kan inte komma på riktigt vad, men gärna med någon vidrig smak som sätter sig i munnen och inte går bort så lätt.
Citera
2007-07-06, 16:37
Medlem
countingcrowss avatar
varför blanda ut och hålla på?

Få jävla rådamp på honom istället, bryt ner honom psykiskt.

Smäller han till dig så blir han ju av me jobbet
Citera
2007-07-06, 16:42
Medlem
man_över_bords avatar
Jobbar du på ett dagcenter eller?
Citera
2007-07-06, 17:43
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Var en kille på mitt jobb som gjorde det till en vana att stjäla mina mackor.
Jag la dit en "specialare", tillred med snor, några droppar kiss och bröd som vart klämda mellan min polares skinkor, sedan la jag dit den på det vanliga stället, och visst tog han den.
Satte upp en lapp på kylen dagen efter där jag informerade om det hela och sen dess har jag fått ha dom ifred.
Citera
2007-07-06, 17:45
Bannlyst
Som nån sa: Ha dosan i fickan. Hur svårt kan det vara?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in