2007-11-09, 17:59
Bannlyst
fortfaranda stuck i skiten :/ går i skolan, har uppkörning nästa vecka. livet går för mig. har flickvän dessutom. men vill faktist sluta med skiten. är trött på att grinda dag in och dag ut. guilden är stuck i kara dessutom så det är lite sugit nu när jag fått mina epix.

nej tack. ska nog sluta. men hur?
Citera
2007-11-09, 18:00
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashcat
fortfaranda stuck i skiten :/ går i skolan, har uppkörning nästa vecka. livet går för mig. har flickvän dessutom. men vill faktist sluta med skiten. är trött på att grinda dag in och dag ut. guilden är stuck i kara dessutom så det är lite sugit nu när jag fått mina epix.

nej tack. ska nog sluta. men hur?

Avinstallera spelet? Jösses. WoWberoende eller spelberoende över huvud taget är sjukt överskattat. Sen förstår ja om du tycker det är tråkigt när du bara i kara. De roligaste bossstriderna börjar i serpentshrine.
Citera
2007-11-09, 18:01
Medlem
-För mycket spring.
-För stora utkostnader.
-Fult
Citera
2007-11-09, 18:06
Medlem
Herr_Greens avatar
Fastnade aldrig för spelet. Det var roligt att spela med vänner i början, däremot när jag blev level 25-30 så kändes det som att spelet började om igen. Att få level up gick otroligt segt. Förstår inte hur folk pallar spela leveln 69 till 70. I ärlighetens namn till och med spelet...
Citera
2007-11-09, 18:29
Medlem
Sollens avatar
För att nioåringar som vill vara tuffa härjar på alla servrar :/
Citera
2007-11-09, 18:39
Medlem
Afrokamels avatar
Jag slutade för jag tröttnade på det
Citera
2007-11-09, 19:49
Medlem
roppens avatar
För 100 kr får man en snusdosa och ett sexpack, säger sig självt.
Citera
2007-11-09, 19:52
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roppen
För 100 kr får man en snusdosa och ett sexpack, säger sig självt.

Dags att sluta dricka och snusa lr?
Citera
2007-11-09, 19:55
Medlem
roppens avatar
Hahaha nej varför då Kastar hellre bort min fritid på att dricka folköl och snusa medans jag spelar ett bra spel än att spela ett tråkigt spel.
Citera
2007-11-10, 08:29
Medlem
hejtords avatar
Jag lirade från betan tills TBC släpptes, jag tröttnade på allt grindande som krävdes för att kunna köra endgames instancerna vi hade precis klarat Patchwerk i naxxramas. Men det som gjorde att jag tröttnade var att jag saknade den socialabiten som var anledningen till att jag började, fler och fler av min polare slutade eller trappade ner och när min guild om organiserades till TBC så tappade jag sugen helt.
Citera
2007-11-10, 08:39
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleido
Hey! WoW är ju ett spel som det nu snackas mkt om här o var...

Många spelar, andra inte... Vad fick just DIG att inte börja spela lr sluta spela?

Själv så slutade jag pågrund av att jag var trött på grind,långa instancer och grind grind grind hela dagarna...

Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?

Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit

Vad i helvete snackar du om? Skriv på svenska så man begriper vad du vill. Annars kan du återvända till lunarstorm och ragga på nån småbrud.
Citera
2007-11-10, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Vad i helvete snackar du om? Skriv på svenska så man begriper vad du vill. Annars kan du återvända till lunarstorm och ragga på nån småbrud.

Frågan är ju riktad till folk som har erfarenhet av wow, och hade du haft det hade du inte haft några som helst problem att förstå vad han menar.

Själv la jag ner wow pga. tidsbrist... kan man inte spela aktivt varje dag så är spelet helt enkelt inte kul längre vilket är synd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in