• 2
  • 3
2007-07-05, 01:49
Medlem
buyzabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
Har du ens varit i Stockholm? De är fullt med invandrare i centrala Stockholm, de bor visserligen inte där men de syns överallt. Och det är inte den snälla sorten.
Du sa det själv. De bor inte där. Då märks de givetvs mindre och är givetvis ett mindre problem. Jag har bott i Malmö, så relativt är ditt "fullt med invandrare" , lika med väldigt få för mig. Vad du menar med "snälla sorten" har jag ingen aning om då jag inte är 99:a.

Det verkar också ligga skillnad i vad för invandrare som dominerar i vissa städer. I till exempel Växjö verkar bosnier och chilenare vara stora grupper, i Malmö araber, albaner och alla andra. Stockholm har jag inte koll på. Men man kanske säga att städer med färre invandrare i allmänhet funkar bättre och att vissa etniska grupper beter sig mer städat än andra.

Man måste kunna se ett logiskt samband med att Sd får över 7% i Skåne Västra, medan de i Stockholms kommun får 1.64%.
Eller just det... vi var främlingsfientliga Epa-bönder.
2007-07-05, 01:50
Medlem
gemstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av respekt
Riktigt så är det inte.
Vad är grund och botten till att invandrarna blir främlingsfientliga mot svenskarna ?
svenskarnas hat mot dom såklart.

Vill du se på hat så kan du flytta till rosengård och spika upp en davidssjärna på din ytterdörr.
2007-07-05, 10:03
Medlem
Zog Ruless avatar
Låser denna tråd då den inte hör hemma här. Tillsägelse till respekt för den dåliga rubriken.//mod.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in