2007-11-30, 19:04
Medlem
morrhårstonys avatar
Någon som har en invite till Brokenstones?
2007-11-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G Hårddisksson
Demonoid har riktigt mycket mac-grejer. Tidigare fanns torrentskickass, men sedan nya medlemmar fick börja betala för att komma med så har den dött ut.

men demoniod är nere? varför det?
2007-11-30, 19:44
Medlem
skinner5000s avatar
Jag slog ihop trådarna om torrents.

/
Mod
2007-11-30, 20:20
Medlem
Någon som vill erbjuda en invite till brokenstones till mig?

Själv kan jag erbjuda:
torrentleech, what.cd, hdbits.
2007-11-30, 23:45
Medlem
Broken stones

Är det någon som vill hjälpa en stackars MAC användare. Vill gärna ha en invite till Broken Stones.
Jag har invite till: Pro Audio Torrents, Demonoid(-har man tyvärr inte mycket nytta av idag, men kommer kanske tillbaka)
Tack på förhand....
2007-12-01, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
men demoniod är nere? varför det?

svårt att skriva demonoid.com i din webbläsare och läsa vad som står , eller?

2007-12-01, 23:51
Medlem
A85s avatar
Vet att det är redan ett antal som frågat om invite till BS. Men om det är någon som har en över så skulle det uppskattas.
2007-12-02, 00:08
Medlem
siarens avatar
Jag blir av med mina invites i samma stund som jag får dem i princip, eftersom man bara får två st var 10e dag. Jag skall försöka beta av er som har skrivit i tråden, så alla kommer in förr eller senare. Det vore tacksamt med lite hjälp från er som jag redan har bjudit in, om ni har hunnit få några invites än. Det är ingen ide att skicka PM till mig, jag går tillväga på mitt sätt i alla fall

Som sagt, ni skriver i tråden snabbare än man får invites, så om vi kunde hjälpas åt så blir allt avklarat inom några veckor.
2007-12-02, 00:14
Medlem
A85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siaren
Jag blir av med mina invites i samma stund som jag får dem i princip, eftersom man bara får två st var 10e dag. Jag skall försöka beta av er som har skrivit i tråden, så alla kommer in förr eller senare. Det vore tacksamt med lite hjälp från er som jag redan har bjudit in, om ni har hunnit få några invites än. Det är ingen ide att skicka PM till mig, jag går tillväga på mitt sätt i alla fall

Som sagt, ni skriver i tråden snabbare än man får invites, så om vi kunde hjälpas åt så blir allt avklarat inom några veckor.

Låter kanon!
2007-12-02, 09:19
Medlem
Kingbuddas avatar
låter kanon!
som sagt, körde demonoid för mac-program, men nu är det TPB :/
så vore så snällt om man fick en invite till Brokenstones!
det gör mig inget att det tar några veckor, blir bara super glad o tacksam om man får en invite över huvud taget

finns inga andra än TPB och Brokenstones som någon kan tipsa om? någon nystartad? antar inte hehe
2007-12-02, 12:55
Medlem
-L-s avatar
Tar gärna en invite till Brokenstones jag också om någon har en över

Har invites till Karagarga och MMA-tracker att byta bort.
2007-12-02, 15:14
Medlem
Jag tar gärna en invite till broken stones också. Kan erbjuda en invite till www.tti.nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in