• 1
  • 2
2007-07-04, 17:40
Medlem
G Hrddiskssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santi
Jo, jag har provat linux, men eftersom det tog 2 dagar fr mig att installera grafikrutiner gav jag upp. Min microfon blev helt knpp s jag kunde inte tillbringa ngon tid i ventrilo, ven fast jag fick expert hjlp frn ubuntus officiella support kanal p IRC s lyckades ingen lsa problemet med micen... Jag gillar inte wine och jag spelar mycket spel dvs att kra counter-strike bf2 genom wine / cadega var inte det stabilaste jag har varit med om.

Ngot CS blir det nog inte tal om i OSX och du lr f spendera en hel del tid letandes p forum och konfandes i .kext-filer innan du fr grafik och snt att flyta perfekt i OS X.

Nr du krde Linux, krde du d Ubuntu, det r vldigt anvndervnligt och snllt om man inte r s inne p att konfa och greja.

Kort sagt, min erfarenhet av att kra OSX p pc r att det gr, men det krver lite intresse och en del tlamod. Det kommer inte bara vara att installera.
Citera
2007-07-07, 13:25
Medlem
miklons avatar
Nu har jag raderat en radda inlgg som inte har med topic att gra. Ska det vara s jvla svrt att frst att vi inte diskuterar Apples prissttning i varenda trd i det hr forumet?

Tillsgelser till Cilere, ahmedmo och Milo Marsei fr OT.

/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in