• 1
  • 2
2007-09-08, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum
Urskta att jag lnar trden lite, men det kndes ondigt att skapa en ny trd. Jag har rkat ut fr fljande; Jag anvnder vanligtvis Linux men har ven Win XP installerat p en burk. Nr jag kollade igenom XP-partitionen frn Linux hittade jag fljande under Documents and Settings/anvandare/Contacts:

http://img179.imageshack.us/img179/5...ardettaaq0.jpg

Klickar jag mig in p en av dessa fr mig helt oknda kontaktpersoners mappar (av namnen att dma verkar det vara amerikaner?) ser det ut shr;

http://img63.imageshack.us/img63/778...rdetta1dg7.jpg

Vad r detta?
Det dr r vl de som loggat in p msn messenger p din dator? eller har jag fel? fr jag hittar ocks samma sak dr men eftersom det r bara jag som anvnder min datorn och loggar in p windows live messenger s finns det min e-post adress dr.
Citera
2007-09-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SGT.O
Det dr r vl de som loggat in p msn messenger p din dator? eller har jag fel? fr jag hittar ocks samma sak dr men eftersom det r bara jag som anvnder min datorn och loggar in p windows live messenger s finns det min e-post adress dr.

Jo det r vl det "Contacts"-mappen ska vara till fr, men vad fan, vad r detta fr mrkliga adresser och hur har de hamnat dr? Jag kan med skerhet sga att personerna som r med p bilden jag lnkade till definitivt inte haft fysisk tillgng till burken. Om de sedan haft tillgng p ngot annat stt vet jag inte, men ngot r det ju
Citera
2007-09-08, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum
Jo det r vl det "Contacts"-mappen ska vara till fr, men vad fan, vad r detta fr mrkliga adresser och hur har de hamnat dr? Jag kan med skerhet sga att personerna som r med p bilden jag lnkade till definitivt inte haft fysisk tillgng till burken. Om de sedan haft tillgng p ngot annat stt vet jag inte, men ngot r det ju
vettefan, men vad sgs om att ta backup p viktiga filer och sedan rensa hela skiten s blir du av med allt skit som du har p partitionen?
Citera
2007-09-08, 23:08
Medlem
JesseMontgomerys avatar
En sn hr trd en gng i veckan nu nstan, man tycker ju folk borde lra sig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto