• 1
  • 2
2007-09-08, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum
Ursäkta att jag lånar tråden lite, men det kändes onödigt att skapa en ny tråd. Jag har råkat ut för följande; Jag använder vanligtvis Linux men har även Win XP installerat på en burk. När jag kollade igenom XP-partitionen från Linux hittade jag följande under Documents and Settings/anvandare/Contacts:

http://img179.imageshack.us/img179/5...ardettaaq0.jpg

Klickar jag mig in på en av dessa för mig helt okända kontaktpersoners mappar (av namnen att döma verkar det vara amerikaner?) ser det ut såhär;

http://img63.imageshack.us/img63/778...rdetta1dg7.jpg

Vad är detta?
Det där är väl de som loggat in på msn messenger på din dator? eller har jag fel? för jag hittar också samma sak där men eftersom det är bara jag som använder min datorn och loggar in på windows live messenger så finns det min e-post adress där.
Citera
2007-09-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SGT.O
Det där är väl de som loggat in på msn messenger på din dator? eller har jag fel? för jag hittar också samma sak där men eftersom det är bara jag som använder min datorn och loggar in på windows live messenger så finns det min e-post adress där.

Jo det är väl det "Contacts"-mappen ska vara till för, men vad fan, vad är detta för märkliga adresser och hur har de hamnat där? Jag kan med säkerhet säga att personerna som är med på bilden jag länkade till definitivt inte haft fysisk tillgång till burken. Om de sedan haft tillgång på något annat sätt vet jag inte, men något är det ju
Citera
2007-09-08, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum
Jo det är väl det "Contacts"-mappen ska vara till för, men vad fan, vad är detta för märkliga adresser och hur har de hamnat där? Jag kan med säkerhet säga att personerna som är med på bilden jag länkade till definitivt inte haft fysisk tillgång till burken. Om de sedan haft tillgång på något annat sätt vet jag inte, men något är det ju
vettefan, men vad sägs om att ta backup på viktiga filer och sedan rensa hela skiten så blir du av med allt skit som du har på partitionen?
Citera
2007-09-08, 23:08
Medlem
JesseMontgomerys avatar
En sån här tråd en gång i veckan nu nästan, man tycker ju folk borde lära sig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto