2007-07-05, 06:06
Medlem
ahh tack ska ni ha allihopa
2007-07-05, 13:34
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roppan
EDIT:
Kul förresten att stöta på dig i Borlänge, johnny_vicious.
Detsamma! även om det blev som allra hastigast.
2007-07-05, 15:27
Medlem
För er som lever i de klistrade trådarna så kan jag meddela att eran Quid har påbörjat en ny tatuering och här är två bilder:
Svart på vitt, jag har börjat.
Enbart här för att ni ska kunna spekulera lite i vad fan det är jag har planerat.
2007-07-05, 16:13
Medlem
Nålkåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid
För er som lever i de klistrade trådarna så kan jag meddela att eran Quid har påbörjat en ny tatuering och här är två bilder:
Enbart här för att ni ska kunna spekulera lite i vad fan det är jag har planerat.
Exakt vad ska det bli?

EDIT: Läste din tråd nu. Intressant projekt.

Citat:
Snällt av dig att lägga upp min "snygga" vänsterarm och skippa den högra..

EDIT:
Kul förresten att stöta på dig i Borlänge, johnny_vicious.
Som jag skrev innan tog jag inte med tatueringar som jag inte uppfattade som riktigt klara. Posta igen.
2007-07-05, 16:24
Medlem
Smockes avatar
Citat:

Jag drar på en vild gissning att det kommer bli scarification i den där
2007-07-05, 17:40
Medlem
LEEROYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke

Det tycker jag inte att han skall göra, om du nu menar att han ska göra det där han är tatuerad...? -Varför skulle man skära i ett konstverk?
2007-07-05, 17:48
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LEEROY
Det tycker jag inte att han skall göra, om du nu menar att han ska göra det där han är tatuerad...? -Varför skulle man skära i ett konstverk?

varför inte? Konst i dina ögon kan vara skit i andras o tvärtom, så lev i frid o fröjd o beskåda andras konst
2007-07-05, 18:26
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nålkåt
Som jag skrev innan tog jag inte med tatueringar som jag inte uppfattade som riktigt klara. Posta igen.
Då är jag med. Det glipar tomt lite här och var, så det får vara tills i höst då.

Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Detsamma! även om det blev som allra hastigast.
Ja, det blev ju tyvärr så. Kul att man fått sån koll på folks tatueringar att man peka ut FB-medlemmar på en festival iaf. Visserligen är den lite speciell din tatuering, men ändå. Vi kanske ses nästa år igen!

Citat:
Dåre!
Skämt å sido, kul att du äntligen kommit igång. Jag hoppas vi får följa din resa mot en väldigt mörk arm. Antar att du fick tag i en lärling tillslut.. Hur länge har du suttit hittills, och vad tror du att notan slutar på tillslut?
2007-07-05, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke
Jepp men bra mycket mindre än vad ni tror att det kommer att bli.

Citat:
Dåre!
Skämt å sido, kul att du äntligen kommit igång. Jag hoppas vi får följa din resa mot en väldigt mörk arm. Antar att du fick tag i en lärling tillslut.. Hur länge har du suttit hittills, och vad tror du att notan slutar på tillslut?
Som jag skrev i andra tråden så blev det en 4 - 4.5 timmar tatuerande och jag skulle gissa på att det kommer behövas en 15 - 20 sittningar á 2000:- för att bli "klar".
2007-07-05, 23:10
Medlem
Hohohohoho ^^o

Har ingen bättre bild (än när den var nygjord). Håll till godo

http://i11.tinypic.com/5zdshs3.jpg
2007-07-06, 00:34
Medlem
Nålkåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollidinrumpa
Hohohohoho ^^o

Har ingen bättre bild (än när den var nygjord). Håll till godo

http://i11.tinypic.com/5zdshs3.jpg
Det är lustigt, här sitter jag och lyssnar på Tools märsterverk Vicarious när jag stöter på din post. I samma ögonblick som jag får upp bilden av din tatuering hör jag "why oh, why?!" i låten. Han speglade min känsla i det ögonblicket ganska bra där.

Det är ett tråkigt motiv som var och varannan unge mellan tio och fjorton har på minst en t-shirt.

Nej, usch och fy! Tacka vet jag laserbehandling.
2007-07-06, 03:18
Medlem
LEEROYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Washuwant
varför inte? Konst i dina ögon kan vara skit i andras o tvärtom, så lev i frid o fröjd o beskåda andras konst

Måste ursäkta mig, impulskomentar av något slag antar jag. Konstverket(ur vems synvinkel som helst) är ändå dock personen som bär den, hur den än ser ut, så är den en del av honom , så ni får ursäkta mitt tidigare, ack så klumpiga inlägg

Måste även sätta Quid på en pedistal då jag tror att ditt nya projekt kan bli riktigt jävla tufft!
Jag funderar själv på att bygga ut(om inte ihop...) mina tatueringar, men projektet känns alldeles för stort, har hållt på med min senaste i nästan ett halvår nu, och att gå till tatueraren är inte ens kul längre, för det blir aldrig något nytt, utan han 'fortsätter' bara så att säga.. kanske är det bara jag som har den känslan, men jag kommer ihåg i början när man sitter och planerar i en månad över en liten half-ass tatuering... känslan var obeskrivlig, dock är det inte alls så längre, men jag antar att gnistan kanske tänds på nytt då man sätter igång med något helt nytt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in