• 1
  • 2
2007-07-01, 12:29
Medlem
Vill bara hjälpa andra i detta forum att inte göra samma misstag som jag har gjort.
Trodde att detta var ett seriöst internetföretag, men icke!! Jag pratar förståss om kamagra.se.

Beställde för drygt 5 veckor sedan. Pengarna drogs från mitt konto efter 1 vecka, bara det är lilte märkligt. Sedan dess har jag inte hört ett pip från företaget. Jag har upprepande tillfällen försökt nå dom, både via mail och via deras hemsida.
På hemsidan står det att dom kontaktar dig inom 12 timmar...fy fan vilken bullshit!!

I mitt sista mail skrev jag till dom och varnade om att jag kommer att lägga upp deras hantering av min order i forum på nätet, uppenbarligen skiter dom i vilket. Fruktansvärt oseriöst!
Rakt igenom ett bluff företag, hoppas antagligen på att dom kan hålla på ett tag och mjölka. Hjälp till och sätt stopp för sån här smörja!!

Har någon härinne ngr bra tips på hur jag sätter dit dom?
Är det ngn idé att göra en anmälan?
Det handlar om 600 kr

HANDLA ALDRIG AV KAMAGRA.SE!!!!!!!!!!!
2007-07-02, 12:20
Medlem
Som en bistickare kan jag nämna att jag la en order till en svensk aktör, tips från Er härinne, superservice, fick det jag ville på 2 dagar. Mailade mig inom en timme.

Ska prova mina kamagra för första gången ikväll, otroligt nyfiken faktiskt. Ska börja med 50 mg.
2007-07-02, 21:22
Medlem
AT4s avatar
Får man fråga vart du beställde ifrån? 2 dagars leverans låter bra.
2007-07-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Får man fråga vart du beställde ifrån? 2 dagars leverans låter bra.

Visst får du det,
sexpiller.tk
2007-07-03, 11:12
Medlem
Alladins avatar
Har aldrig hört tidigare att de skulle vara problem med kamagra.se
2007-07-04, 13:57
Medlem
Oavsett deras tidigare handhavande är nuläget ett helt annat, har fått respons från andra om samma bahandling.
Hoppas på att fler ger tips på sätt att plåga deras hemsida.
2007-07-04, 14:05
Medlem
Stämmer många ja känner har blivit blåsta av kamagra.se
2007-07-04, 14:09
Medlem
Bowens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av renovera
Här finns också en liten debatt angående kamagara.se. Några gillade det andra hade samma uppfattning som dig:

Åsikter om kamagra]
2007-07-04, 14:15
Medlem
tanksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av renovera
Har någon härinne ngr bra tips på hur jag sätter dit dom?
Är det ngn idé att göra en anmälan?
Det handlar om 600 kr

Konsumentverket? Tror man kan vända sig till dom med ärenden som är över 500:-. Det hjälper väl knappast dig att få tillbaka dina pengar, men med lite tur så blir det lite uppståndelse kring deras verksamhet iaf.
Det borde ju rimligtvis vara besvärligare för dom att tjafsa med konsumentverket än med en privatperson.
2007-07-10, 12:05
Medlem
Necrobutchers avatar
Det är mycket bättre att handla direkt från England. Jag och ett par polare beställde 100 st 100mg till en kostnad av 1150 riksdaler. Frakten var gratis och vi hade varorna inom fyra arbetsdagar. Utmärkt!
2007-07-10, 12:08
Medlem
Necrobutchers avatar
Helvete vad dyrt det var på Kamagra.se. Inget pipp är ju värt 50-60 spänn! Att betala 11.50 kr per 100mg-tablett är alldeles rimligt.
2007-11-10, 11:29
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle1970
Jag har också blivit blåst av kamagra.se. Nu beställer jag av potensbutiken.com istället, bättre priser och leverans typ dagen efter.

Satan vilka priser de har på Potensbutiken. Mycket bättre att betala 11.50 kr/100mg.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in