2023-10-02, 13:19
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Ok, några kalaspinglor?

Ingen erfarenhet av transor där, så mitt svar är nej. Kanske finns det någon annan här som funnit "lyckan" med en USVideo transa.

Citat:
Ok, nej jag är inte intresserad personligen. Jag är bara nyfiken på US video som fenomen i Sverige idag (vi skämtar mycket om det i bögtråden), hur livskaftigt det är osv. Själva conceptet US VIDEO borde vara utdaterat för länge sedan, men det kanske är ett känt namn så att det lever vidare. Man kan undra medelåldern på stället, kan man säga att det är Stockholms största bastuklubb idag? Läste en artikel om en polisaspirant som inte blev godkänd för att han besökt US video, hur kan det komma sig. Finns det prostitution på stället? Man kan undra vilka som driver ett sådant här plejs i Sverige idag, borde vara sexualentusiaster kanske.. eller?

Många frågor som du kanske kan svara på.

Det första man tänker när det gäller sexklubbar är att det är hög medelålder, men tar man somsagt en helgkväll så sjunker den medelåldern ganska så kraftigt.

Att konceptet skulle vara utdaterat vettefan. Namnet kanske, men med tanke på att en hel del människor som behöver ett ligg eller runk inte kan få det utfört i sina egna hem av olika anledningar så får dem nog stället att gå runt och att fortsatt vara populärt. Sex kommer aldrig att gå i graven som elektronik eller annat. Då dör mänskligheten.
Citera
2023-10-02, 19:06
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sbl96
Vart där en gång, riktigt nice ställe!
Okej, låter intressant. Vad hände? Beskriv hur det var..
Citera
2023-10-02, 19:22
Medlem
Citat:
Okej, låter intressant. Vad hände? Beskriv hur det var..

Bror såklart på vad man tycker e nice;-), va dit en sen natt en sommar ganska yr i bollen, mycket folk, satte mig i ett bås o tog fram draken, i båset bredvid blev en transa rätt hårt påsatt och i båset bredvid stack en 20cm snorre fram ur hålet…. Jävligt upphetsande och kom mer än en gång den kvällen om man säger så:-)
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in