2019-10-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobban
men jag har hört att pga prostitution så får inte tjejer gå in i mysrummen?stämmer detta?

Prositution finns väll bland karlar också?

Citat:
Ursprungligen postat av tomaten666
Ensamma tjejer släpps av denna orsak inte in.

När jag varit där en gång så har jag då aldrig sett tjejer. Bara allt från slemmiga gubbar till smyg turkbögar till shemales, men det är ju inte densamma.

Säga vad man vill om stället men det är ett enkelt sätt att få dra i snabeln private mitt i stan en helgkväll efter jobbet till gayporr, straightporr eller vad du nu kan tänkas gilla (akta er bara så att ingen tjuvtittar genom gloryholet till ditt rum ).
Citera
2019-10-13, 00:24
Medlem
Jag var i butiken för ett par veckor sedan. Tyvärr så är nog glansdagarna över för denna typ av butik. Sjukt mycket film har de fortfarande, men i övrigt så såg stora delar av butiken ut att renoveras eller bara vara avstängd.
Citera
2021-02-16, 15:21
Medlem
Bumpar tråden.
Senaste inlägget gav av handa att det blivit rejält nergånget på US. Någon som sitter på berättelser från hur det ser ut idag?

(Anledningen till att jag frågar är för att jag har pandeminoja, som är en helt annan fråga, och inte masar mig ut för att själv kontrollera hur det ser ut.)
Citera
2022-07-14, 03:03
Medlem
Bättre ordning nere non stop (1 trappa ner), där bögar cruisar runt och knullar
Citera
2023-06-27, 07:16
Medlem
Pinoputchins avatar
Så hur står det till, har US-video lagt ner ännu?

För övrigt ett ganska otidsenligt och ålderdomligt namn. "US-video" låter som något taget från 1980-talet.
Citera
2023-09-27, 00:40
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Så hur står det till, har US-video lagt ner ännu?

För övrigt ett ganska otidsenligt och ålderdomligt namn. "US-video" låter som något taget från 1980-talet.

Undrar hur många som köper P-rullarna som säljs där idag? Måste vara störst efterfrågan på sexleksakerna där, förutom porrbion.

200 kr för inträde till porrbion så kan man ju bara hoppas på att man får det man vill ha. Mest action är det garanterat fredag/lördagkvällar runt midnatt efter löning.

En bra sak med just detta ställe än blue vision är att det finns fler bås. Minus är att dom inte tillåter damer.
Citera
2023-09-27, 06:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upplaenningen
Undrar hur många som köper P-rullarna som säljs där idag? Måste vara störst efterfrågan på sexleksakerna där, förutom porrbion.

200 kr för inträde till porrbion så kan man ju bara hoppas på att man får det man vill ha. Mest action är det garanterat fredag/lördagkvällar runt midnatt efter löning.

En bra sak med just detta ställe än blue vision är att det finns fler bås. Minus är att dom inte tillåter damer.

Va?? Får alltså inte kvinnor gå in på US video?
Citera
2023-09-29, 14:24
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Va?? Får alltså inte kvinnor gå in på US video?

Nej, av deras egna anledning att hålla prostitution borta. Men böghoror verkar vara ok samt shemales.
Citera
2023-09-29, 16:08
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upplaenningen
Nej, av deras egna anledning att hålla prostitution borta. Men böghoror verkar vara ok samt shemales.

Ok, några kalaspinglor?
Citera
2023-09-30, 00:50
Medlem
Mikael.strums avatar
Citat:
Ok, några kalaspinglor?

Jag har stött på enstaka transa som duger för ett knull där. Det finns finare transor utomlands. Är du sugen så rekommenderar jag varmt Thailand, du kommer inte ångra dig. Billigt är det också så jag tar alltid med mig 2 stycken, ju fler desto mer givande upplevelse.
Citera
2023-09-30, 10:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael.strum
Jag har stött på enstaka transa som duger för ett knull där. Det finns finare transor utomlands. Är du sugen så rekommenderar jag varmt Thailand, du kommer inte ångra dig. Billigt är det också så jag tar alltid med mig 2 stycken, ju fler desto mer givande upplevelse.

Ok, nej jag är inte intresserad personligen. Jag är bara nyfiken på US video som fenomen i Sverige idag (vi skämtar mycket om det i bögtråden), hur livskaftigt det är osv. Själva conceptet US VIDEO borde vara utdaterat för länge sedan, men det kanske är ett känt namn så att det lever vidare. Man kan undra medelåldern på stället, kan man säga att det är Stockholms största bastuklubb idag? Läste en artikel om en polisaspirant som inte blev godkänd för att han besökt US video, hur kan det komma sig. Finns det prostitution på stället? Man kan undra vilka som driver ett sådant här plejs i Sverige idag, borde vara sexualentusiaster kanske.. eller?

Många frågor som du kanske kan svara på.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-09-30 kl. 10:58.
Citera
2023-09-30, 12:55
Medlem
Vart där en gång, riktigt nice ställe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här