Citat:
Ursprungligen postat av 1-BZP
Det är sant, jag testade några av läderlars piperaziner och fy fan, stora som stolpiller och smakade hemskt. Men en gång i tiden sålde jag själv a2, långt innan läderlars etablerade sig på internet... 1-Bensylpiperazine är som amfetamin, inget snack om saken - köper man det dessutom billigare än tjack så föredrar nog många riktigt bzp
Man vet vad man har o lär sig dosera, jag gick på det i månader när jag var i den branshen - visst kan det vara lite hallucinogent och folk som inte pundat nån längre tid får säkert ät-störningar och vätskebrist, vilket leder till värre avtändning än nödvändigt, men det e ju samma sak med amf.
I doser om 0.25g (det blir en ganska skaplig snöboll, eftersom bzp hcl'et är så fluffigt i konsistensen) så garanterar jag att även en inbiten pundare blir påtänd så det räcker. Alltså 1g delat i fyra, som man rimligtvis sväljer. Det går utmärkt att injicera, löser sig fint, men att snorta eller röka är bara vansinnigt. Men det är hur som helst en jävla skillnad på bzp och alla andra piperaziner.
Ha de bra gott folk,
Där ser man, jo man har ju hört en hel del om a2, även om det var ett tag sedan det var legalt. Anledningen att jag testade piperaziner var helt enkelt att jag fick ett gäng olika som kompensation för försenade leverans.
Den första kvällen blandande jag tre olika piperaziner och hbw-frön (som jag också fått tillsammans med piperazinerna). Det var en jävligt skev natt!
Nästa dag bestämde jag mig (utan ha sovit något natten innan) att jag skulle testa den piperazin med flashigast namn ("matrix") enbart, polaren slängde i lite svamp i mixen, eller ja, mycket svamp. Det skumma med dessa piperaziner var att även om man blev väldigt vaken, så ville man mest sitta still, man orkade inte direkt konversera eller göra någonting. Tom på känsloutryck. Sova var en omöjlighet trots enorma doser GBL, även 12-14 timmar efter man tagit tabletterna, det var svårt att säga när ruset gick över till at/bakrus.
Polaren som kört ner svamp i mixen låg och krälade i en soffa hela natten, sällan skådat någon så fullkomligt bortkollrad ifrån verkligheten.