Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2007-07-02, 21:58
Medlem
ysd4ns avatar
det beror ju helt på vilka mängder man köper..

GBL är ju billigt som många har påpekat..
nu kan man få tag i DOC för ca 1-2kr/mg (beroende på hur mycket man köper), alltså (om man köper den minsta mängden) runt en femma för en tripp som kan vara i ett dygn.. rätt billigt.
jag har 5-MeO-MIPT som jag betalade ca 60öre/mg för, normal startdos för mig är väl runt 10mg, alltså 6kr. (sen brukar jag fylla på med mer och mer hela dagen iofs...)
benzo kan kosta ett par kronor styck.
jag köpte 1g alprazolam-pulver för ca 500kr en gång..

alla dessa priser gäller såklart på nätet.. jag har aldrig köpt droger på 'gatan' (med undantaget pusher-street i christiania, och lsd (har tyvärr inga bra nätkontakter för sånt) en gång (fast via en bekant då))..

och jag kommer inte att avslöja mina källor, ingen mening att skicka pm..
Citera
2007-07-03, 14:23
Medlem
Tjackmästarens avatar
Natriumbromid. Visserligen inte bästa ruset, men billigaste.
Citera
2007-07-04, 15:19
Medlem
Deleriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1-BZP
Det är sant, jag testade några av läderlars piperaziner och fy fan, stora som stolpiller och smakade hemskt. Men en gång i tiden sålde jag själv a2, långt innan läderlars etablerade sig på internet... 1-Bensylpiperazine är som amfetamin, inget snack om saken - köper man det dessutom billigare än tjack så föredrar nog många riktigt bzp

Man vet vad man har o lär sig dosera, jag gick på det i månader när jag var i den branshen - visst kan det vara lite hallucinogent och folk som inte pundat nån längre tid får säkert ät-störningar och vätskebrist, vilket leder till värre avtändning än nödvändigt, men det e ju samma sak med amf.

I doser om 0.25g (det blir en ganska skaplig snöboll, eftersom bzp hcl'et är så fluffigt i konsistensen) så garanterar jag att även en inbiten pundare blir påtänd så det räcker. Alltså 1g delat i fyra, som man rimligtvis sväljer. Det går utmärkt att injicera, löser sig fint, men att snorta eller röka är bara vansinnigt. Men det är hur som helst en jävla skillnad på bzp och alla andra piperaziner.

Ha de bra gott folk,
Där ser man, jo man har ju hört en hel del om a2, även om det var ett tag sedan det var legalt. Anledningen att jag testade piperaziner var helt enkelt att jag fick ett gäng olika som kompensation för försenade leverans.
Den första kvällen blandande jag tre olika piperaziner och hbw-frön (som jag också fått tillsammans med piperazinerna). Det var en jävligt skev natt!
Nästa dag bestämde jag mig (utan ha sovit något natten innan) att jag skulle testa den piperazin med flashigast namn ("matrix") enbart, polaren slängde i lite svamp i mixen, eller ja, mycket svamp. Det skumma med dessa piperaziner var att även om man blev väldigt vaken, så ville man mest sitta still, man orkade inte direkt konversera eller göra någonting. Tom på känsloutryck. Sova var en omöjlighet trots enorma doser GBL, även 12-14 timmar efter man tagit tabletterna, det var svårt att säga när ruset gick över till at/bakrus.
Polaren som kört ner svamp i mixen låg och krälade i en soffa hela natten, sällan skådat någon så fullkomligt bortkollrad ifrån verkligheten.
Citera
2007-07-13, 22:57
Medlem
Deleriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ysd4n
det beror ju helt på vilka mängder man köper..

GBL är ju billigt som många har påpekat..
nu kan man få tag i DOC för ca 1-2kr/mg (beroende på hur mycket man köper), alltså (om man köper den minsta mängden) runt en femma för en tripp som kan vara i ett dygn.. rätt billigt.
DOC är det någon variant/vidareutveckling på DOB? Känns som de flesta RC's är psykedelia av något slag
Citera
2007-07-14, 19:33
Medlem
ysd4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delerium
DOC är det någon variant/vidareutveckling på DOB? Känns som de flesta RC's är psykedelia av något slag

jepp.. klor istället för brom..

DOC: " This is what I might call an archetypical psychedelic. "- shulgin
Citera
2007-08-31, 22:12
Medlem
57000 kostade min drog i inköp, kostar runt 60 spänn per rus som varar i sisådär 2-4 timmar.. Adrenalin är ruset som framkallas av en cross, farliga biverkningar såsom brutna ben och förlamningar är inte helt ovanlig för brukaren, ändock helt lagligt och tävlingar arrangeras.

Absolut inte billigast men lätt mest prisvärda drogen enligt mig!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in