2007-06-30, 14:38
Medlem
Chuckeys avatar
Hallå!

För någon helg sedan så var jag och några kompisar ute på en fest på landet med en hel del drägg/blöjraggare. Alla blev ganska dragna och det slutade med att en av mina kompisar gick runt och sa till några personer att jag knarkade, hade knark hemma, sålde knark och tom drogade ner folk.

Det enda som stämmer i är att jag rökt cb några gånger, men det var ganska länge sedan så jag är ren nu.
Jaja hursomhelst en bunt raggare går fram till mig (jag står ensam mot 3stycken som är ett huvud högre än mig själv) och säger upprepade gånger att dom ska "knäcka mitt näsben, bryta min rygg, slå ner mig osv" efter en stunds tjaffsande så slänger dom ner mig på marken, en av killarna tar tag i mina kläder, lyfter upp mig och slår till mig mot kinden med handflatan (haha). Sen kommer någon brud jag inte känner igen och lyckas få dom att sluta varpå dom springer iväg.

Nu undrar jag om dom det är svårt att få någon fälld för olaga hot speciellt när jag var den enda som var där och om dom nu skulle fällas skulle jag få någon form av ersättning då?

Och en fråga till, räcker det med ett slag mot ansiktet för att en av dom ska kunna bli fälld för misshandel??

Tack !!
Citera
2007-06-30, 15:12
Medlem
E.C.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Hallå!
Nu undrar jag om dom det är svårt att få någon fälld för olaga hot speciellt när jag var den enda som var där och om dom nu skulle fällas skulle jag få någon form av ersättning då?

Inte svårt, omöjligt. "Ersättningen" Skulle ändå bara blivit kaffepengar, om ens det.

Citat:
Och en fråga till, räcker det med ett slag mot ansiktet för att en av dom ska kunna bli fälld för misshandel??

En örfil? Ptja, ringa misshandel är det ju. Fast du ska kunna bevisa det också...
Citera
2007-06-30, 15:51
Medlem
BaronBs avatar
Det jag frsmförallt skulle bekymra mig om om jag var du är din s.k. "polare" som satte dig i skiten med sina lögner (för det var det väl?!?).
I övrigt har raggarn gjort sig skyldiga til olaga hot och misshandel som, vilket nyss sades, lutar åt ringa.
Citera
2007-06-30, 16:00
Medlem
poko-pekkas avatar
Anmäl din polare för förtal istället

Sopa.
Citera
2007-06-30, 16:55
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronB
Det jag frsmförallt skulle bekymra mig om om jag var du är din s.k. "polare" som satte dig i skiten med sina lögner (för det var det väl?!?).
I övrigt har raggarn gjort sig skyldiga til olaga hot och misshandel som, vilket nyss sades, lutar åt ringa.

mm jag vet jag har brutit kontakten med "polaren"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in