Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-06-30, 10:37
  #13
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decadish
var det svartbuskingar som genomförde våldtäkten? svensk flikka?

Skulle inte förvåna mig det minsta om så är fallet - huvudparten av alla gruppvåldtäkter begås ju av våra kära kulturberikare. Utvisning på livstid från Sverige av hela familjen på livstid efter avtjänat fängelsestraff vore att föredra i sådana här lägen.
Citera
2007-06-30, 10:47
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Hon var i närheten av utlänningar - dvs, hon förtjänade det. Hennes uppoffring kommer att leda till en rasist, samt ett tiotal röster på SD, från hennes familj och vänner, i nästa val. Positivt. The more the merrier.



Grovt är det enbart om inte socialt arv ligger bakom.

Snick-snack, oavsett om hon råkade bo i samma område som hundarna, eller om hon gick i samma skola som hundarna eller om hon nu t.o.m. var bekant med hundarna så ska inte hon behöva utsättas för dessa dåd. Det är ju för fan en unge det handlar om...

Och till alla rasister, nej det är inte mångkulturens fel. Det är bara vissa hundar från mellanöstern som kommer hit och tror (och de tror dessvärre rätt) att de kan bete sig hur som helst mot flickor och kvinnor. Sen är det också det svenska orättsapparatens fel som tillåter och i viss mån uppmuntrar till detta. Det finns ingen rättvisa i orättstaten Sverige.
Citera
2007-06-30, 10:53
  #15
Avstängd
Muhammad_Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Och till alla rasister, nej det är inte mångkulturens fel. Det är bara vissa hundar från mellanöstern som kommer hit och tror (och de tror dessvärre rätt) att de kan bete sig hur som helst mot flickor och kvinnor. Sen är det också det svenska orättsapparatens fel som tillåter och i viss mån uppmuntrar till detta. Det finns ingen rättvisa i orättstaten Sverige.

Om vi blockerar importen från mellanöstern så skulle dessa hundar befinna sig i mellanöstern och inte här. Om du tycker att det är OK att vi släppt in dem, så hoppas jag att din dotter eller bekant åker dit nästa gång.

Detta är en direktkonsekvens av mångkultur. Det faktumet kommer du aldrig runt även om du kan bomba med sido-ursäkter om att det finns normala araber.

Gruppvåldtäkter på 13-åringar är någonting man får lära sig se som normalt om man importerar människor från mellanöstern. Det ingår i paketet.
Citera
2007-06-30, 11:00
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammad_Akbar
Om vi blockerar importen från mellanöstern så skulle dessa hundar befinna sig i mellanöstern och inte här. Om du tycker att det är OK att vi släppt in dem, så hoppas jag att din dotter eller bekant åker dit nästa gång.

Detta är en direktkonsekvens av mångkultur. Det faktumet kommer du aldrig runt även om du kan bomba med sido-ursäkter om att det finns normala araber.

Det är inte OK att släppa in kriminella, och är de redan inne så borde de kastas ut med huvet före, hela familjerna utan snack eller nåt tjafs, ut bara. Där är vi jävligt överens, MEN alla är inte kriminella, det finns bra araber som jobbar och sköter sig, varför skall de drabbas ?

Nej skicka ut alla kriminella utlänningar utan omsvep, utan kruseduller, men låt de skötsamma arbetande vara, och ge dem en chans. Då skulle Sverige se annorlunda ut, jag lovar.
Citera
2007-06-30, 11:14
  #17
Medlem
A.L.Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Det är inte OK att släppa in kriminella, och är de redan inne så borde de kastas ut med huvet före, hela familjerna utan snack eller nåt tjafs, ut bara. Där är vi jävligt överens, MEN alla är inte kriminella, det finns bra araber som jobbar och sköter sig, varför skall de drabbas ?

Nej skicka ut alla kriminella utlänningar utan omsvep, utan kruseduller, men låt de skötsamma arbetande vara, och ge dem en chans. Då skulle Sverige se annorlunda ut, jag lovar.

Det tror jag oxå borde funka för det dom inte vill är att riskera att åka tillbaka till det land dom kom ifrån. Så jag tycker att det inte ska krusas alls, utan ut med huvudet före på livstid för alla som begår grova brott i Sverige!

Och dom som sköter sig behöver ju inte oro sig alls för dom riskerar ju ändå inte att åka ut.
Citera
2007-06-30, 11:19
  #18
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammad_Akbar
Om vi blockerar importen från mellanöstern så skulle dessa hundar befinna sig i mellanöstern och inte här. Om du tycker att det är OK att vi släppt in dem, så hoppas jag att din dotter eller bekant åker dit nästa gång.

Detta är en direktkonsekvens av mångkultur. Det faktumet kommer du aldrig runt även om du kan bomba med sido-ursäkter om att det finns normala araber.

Gruppvåldtäkter på 13-åringar är någonting man får lära sig se som normalt om man importerar människor från mellanöstern. Det ingår i paketet.

Hennes föräldrar, hennes föräldrars vänner och bekanta har samtliga röstat för en politik där man importerar människor som gillar att våldta i grupp. Och den slynan lär rösta på ett av nuvarande riksdagspartier när hon får lov att rösta. Vem ska man skylla på i ett sådant läge? Jo, slynan och alla i hennes närhet! Ska fan skicka ett gratulationskort till fjollan.
Citera
2007-06-30, 11:19
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.L.V
Det tror jag oxå borde funka för det dom inte vill är att riskera att åka tillbaka till det land dom kom ifrån. Så jag tycker att det inte ska krusas alls, utan ut med huvudet före på livstid för alla som begår grova brott i Sverige!

Och dom som sköter sig behöver ju inte oro sig alls för dom riskerar ju ändå inte att åka ut.

Jag konstaterar att vi är rörande överens
mvh AC
Citera
2007-06-30, 11:24
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Hennes föräldrar, hennes föräldrars vänner och bekanta har samtliga röstat för en politik där man importerar människor som gillar att våldta i grupp. Och den slynan lär rösta på ett av nuvarande riksdagspartier när hon får lov att rösta. Vem ska man skylla på i ett sådant läge? Jo, slynan och alla i hennes närhet! Ska fan skicka ett gratulationskort till fjollan.

Du måste vara synsk, du vet precis vad hennes föräldrar, hennes föräldrars vänner och bekanta har röstat på, och du vet dessutom hur flickan (inte "slynan" din dumme fan) kommer att göra.....

Du uttalar dig om flickan med samma avskyvärda sysnsätt som hundarna som våldtog henne har.
Citera
2007-06-30, 11:26
  #21
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Du måste vara synsk, du vet precis vad hennes föräldrar, hennes föräldrars vänner och bekanta har röstat på, och du vet dessutom hur flickan (inte "slynan" din dumme fan) kommer att göra.....

Ja, inte fan har dom röstat på NSF i allafall....
Citera
2007-06-30, 11:29
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Ja, inte fan har dom röstat på NSF i allafall....

Förhoppningsvis har de inte röstat på några nassesvin, nej.
Citera
2007-06-30, 11:32
  #23
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Förhoppningsvis har de inte röstat på några nassesvin, nej.

Förhoppningsvis inte.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback