Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Nej, jag sa det att det finns en fog för en del kritik, om någon tycker att araber är apor så får dom väl säga det, däremot tycker jag att det i så fall borde räcka att säga det vid något enstaka väl valt tillfälle och i övrigt hålla en mer normal ton. Om du förstår vad jag menar?
Jag förstår vad du menar. Problemet är att vi har oseriösa troll på I&I (Dr.Gurka och Muhammed_Akbar) som dagligen startar trådar i stil med "KOLLA ALLA ARABER ÄR APOR LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!11one", och detta kan inte fortsätta. Man blir bara dummare av att läsa deras skit. De spekulerar som bara fan, och överdriver och försöker få deras trams att låta som fakta utan att erbjuda några källor.
Någon blatte beter sig som en idiot, och de drar hela folkgrupper över en kam i överdrivna spekulationer. Sen återupprepar de sitt mantra om och om igen att araber och negrer är våldtäktsmän, och så vidare.
Visst, det kanske ligger någon sanning i att fler araber och negrer begår gruppvåldtäkter, men liknande trådar har det svämmats över av i I&I. Det har för längesedan passerat stadiet
löjligt.
Jag kan gå med på att man startar trådar som är starkt kritiska mot araber och negrer, men då ska det i alla fall göras seriöst.
Citat:
Vad jag dock tycker är ett STORT MISSTAG, är att arkivera hundratals av bra I&I trådar!

Äsch, de flesta ligger ändå djupt begravna flera hundra sidor bak. Se det som att vi börjar om från scratch.
Citat:
Jag vet inte hur många trådar det finns totalt sett men det är väl några tusen kanske? Och av dessa borde några hundra i alla fall vara riktigt bra.
Admin sa ju att de bra trådarna ska få en ny chans. Vad är problemet?

Citat:
Dumt att kasta alla I&I-trådar i ett svart hål. Det hade varit mycket bättre att fortsätta i det gamla forat, men med vissa regelförändringar.
Nej. Det är bra att det görs på det här sättet. Hade en sticky startats i det gamla forumet, hade det inte tagits på lika stort allvar. Nu när I&I har stängts ner, signalerar admin klart och tydligt att han menar business.
Citat:
Ursprungligen postat av Rikkinen
Hittade inte kfk nånstans, är i och för sig rätt seg av benso nu. Men jag har fått fristad på fb för det lönar sig inte att banna mig så jag kan skriva prutt och bajsprutt och pruttibajs bajs och bajsiprutt prutt om jag vill överallt.
Banna apan.
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag tycker inte att din beskrivning är helt med sanningen överensstämmande. Ni invadnringskritiker brukar var mycket snabba med att anklaga de som inte håller med er för att vara "troll". Och det är framförallt ni, som är orsaken till den låga nivån på forumet.
Den som sa det, han var det