2007-07-12, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Jag skiter i sm smutsiga drugdealers som har sig sjlva att skylla. Och deras familjer kanske skulle ta och uppfostra sin familjemedlem bttre alternativt ta sitt liv s dom slipper lida.

Brott mot mnskligarttigheter, godtycklig bedmning och bestraffning av mnniskor samt en fngvrd helt utan handlingsplan.
Hoppas du hamnar i trubbel med rttssystemet i Thailand
Citera
2007-07-12, 17:00
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoChao
Brott mot mnskligarttigheter, godtycklig bedmning och bestraffning av mnniskor samt en fngvrd helt utan handlingsplan.
Hoppas du hamnar i trubbel med rttssystemet i Thailand
Det skulle aldrig falla mig in att hamna i trubbel med rttvisan i thailand, jag lskar det landet och jag respekterar deras lagar samt deras religion s jag har inget att oroa mig fr p den fronten. Och jag skulle aldrig vara s dum s att jag misshandlar ngon thai eller smugglar knark osv osv.
Citera
2007-07-15, 14:56
Bannlyst
Citat:
Det skulle aldrig falla mig in att hamna i trubbel med rttvisan i thailand, jag lskar det landet och jag respekterar deras lagar samt deras religion s jag har inget att oroa mig fr p den fronten. Och jag skulle aldrig vara s dum s att jag misshandlar ngon thai eller smugglar knark osv osv.

En blt kvll ute, s kommer en thai och strular med dig. Han vill krnga piratkopierade DVD:s. Du hller dig lugn och skrattar, och sger att du inte vill kpa hans skitgrejer. Du tnker inte direkt p hur du sger det hela, men thai-killen anser att han har frlorat ansiktet. Sdant gr man inte ostraffat. Det hela urartar i att han med sparkar och slag frsker att dcka dig totalt. Du slr rent reflexmssigt till killen i ansiktet. Killen dckar totalt, och polisen infinner sig p plats. Snuten krver 70 000 bath fr att "lsa" problemet. Pengar som du inte har. Du ker ivg p en "extra vacation" i Thailand. Njut utav din vistelse dr.

Det finns 1000-tals fall dr vsterlnningar hamnat i fngelse, och det utan att fr den saken ha ftt en rttvis prvning.
Citera
2007-07-15, 14:58
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoltSparkZler
En blt kvll ute, s kommer en thai och strular med dig. Han vill krnga piratkopierade DVD:s. Du hller dig lugn och skrattar, och sger att du inte vill kpa hans skitgrejer. Du tnker inte direkt p hur du sger det hela, men thai-killen anser att han har frlorat ansiktet. Sdant gr man inte ostraffat. Det hela urartar i att han med sparkar och slag frsker att dcka dig totalt. Du slr rent reflexmssigt till killen i ansiktet. Killen dckar totalt, och polisen infinner sig p plats. Snuten krver 70 000 bath fr att "lsa" problemet. Pengar som du inte har. Du ker ivg p en "extra vacation" i Thailand. Njut utav din vistelse dr.

Det finns 1000-tals fall dr vsterlnningar hamnat i fngelse, och det utan att fr den saken ha ftt en rttvis prvning.
Jag har varit i thailand tillrckligt fr att hlla mig lugn i sna situationer och gr bara vidare, sna mnniskor r inte vrda min energi. Jag tackar artigt nej och gr vidare och dom flesta frsljare fljer inte efter.

Och Btw jag dricker inte alkohol s den tesen kan du ju skippa.
Citera
2007-07-15, 19:33
Medlem
Citat:

Det du sger hnder inte ..Att lyckas f en ensam thai kille att sl mot dig r i stort stt omjligt ..Sen kostar det dig inga 70.000 bath om du nu inte r ngon pundare med skit p dig
95 procent av thai folket r rdda fr att diskutera o Debattera d dom kan frlora ansiktet om dom har fel.. Av den anledning r dom riktigt dligt utbildade pga dom inte vill frga igen om dom inte frstr ngot dom frlora ansiktet ..
Citera
2007-08-07, 17:34
Medlem
Kalla Kres avatar
Citat:

Du beskriver en arabs reaktion, inte en thailndare. Eller ocks ngot som skulle kunna hnda i Brasilien, norra sydamerika. Tt jing!
Citera
2010-03-31, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lavish
bangkok hilton heter bangkwang

Heter det inte Klong Prem?
Citera
2010-03-31, 13:27
Medlem
RonaldReagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noidem
Heter det inte Klong Prem?

Nej Klong Prem r ett annat. Vad jag frstt s r BKKH fr lnga straff. Typ 30+ r till ddsstraff.
Citera
2010-04-04, 15:10
Medlem
Lermontovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldReagan
Nej Klong Prem r ett annat. Vad jag frstt s r BKKH fr lnga straff. Typ 30+ r till ddsstraff.

Hur mnga svenskar sitter det bakom ls och bom i Thailand? Fr ngot r sedan s pratade jag med en kvinna som hade koll p ett fngelse i nrheten av Bangkok och hon berttade att det fanns tre mn, varav tv som Svenska Kyrkan hade kontakt med och en som inte ville ha ngon hjlp ver huvud taget. Hur r det idag? Ngon som har bttre koll? Vad sitter de inne fr?
Citera
2010-04-04, 15:37
Medlem
morkfromorks avatar
Hrlig hemsida

http://www.bangkwang.net/
Citera
2010-04-04, 15:47
Medlem
Citat:
Jag skiter i sm smutsiga drugdealers som har sig sjlva att skylla. Och deras familjer kanske skulle ta och uppfostra sin familjemedlem bttre alternativt ta sitt liv s dom slipper lida.

Det r inte bara drugdealers som ker p hga straff, ven snattare ker p helt omnskligt hga straff. Det skiter ju du i fr du knner inte mnniskorna i frga, och d finns de inte.

Jvla idiot. Trngsynt och tragisk.
Citera
2010-04-04, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbrytaren
Det r inte bara drugdealers som ker p hga straff, ven snattare ker p helt omnskligt hga straff. Det skiter ju du i fr du knner inte mnniskorna i frga, och d finns de inte.

Jvla idiot. Trngsynt och tragisk.

ker snattare p omnskligt hga straff? Hur hga d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in