Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Det skulle aldrig falla mig in att hamna i trubbel med rttvisan i thailand, jag lskar det landet och jag respekterar deras lagar samt deras religion s jag har inget att oroa mig fr p den fronten. Och jag skulle aldrig vara s dum s att jag misshandlar ngon thai eller smugglar knark osv osv.

En blt kvll ute, s kommer en thai och strular med dig. Han vill krnga piratkopierade DVD:s. Du hller dig lugn och skrattar, och sger att du inte vill kpa hans skitgrejer. Du tnker inte direkt p hur du sger det hela, men thai-killen anser att han har frlorat ansiktet. Sdant gr man inte ostraffat. Det hela urartar i att han med sparkar och slag frsker att dcka dig totalt. Du slr rent reflexmssigt till killen i ansiktet. Killen dckar totalt, och polisen infinner sig p plats. Snuten krver 70 000 bath fr att "lsa" problemet. Pengar som du inte har. Du ker ivg p en "extra vacation" i Thailand. Njut utav din vistelse dr.
Det finns 1000-tals fall dr vsterlnningar hamnat i fngelse, och det utan att fr den saken ha ftt en rttvis prvning.