2007-06-27, 16:26
Medlem
Hejjsan!
Nu r det shr att varje gng jag startar datorn s "startas" ven alla lediga usb-platser och lgger sig vid "den hr datorn" med namn som t.ex. "H" "G" och "I". S jag undrar vad gr jag fr att dom inte ska "starta" upp varje gng?

Har skrivit "msconfig" i Kr och kollat i Ccleaner, men dr finns dom inte med...

S om nn skulle kunna bertta fr mig hur jag gr s att dom inte startar varje gng s skulle jag bli mkt glad!

Tack p frhand!

Mvh // Jimmy
Citera
2007-06-27, 17:18
Medlem
Nn?!
Citera
2007-06-27, 19:00
Medlem
MaZtoRs avatar
om det r som jag gissar s r det din kortlsare som ligger dr. Gr likadant p min dator. str du dig p det kan du g in i kontrollpanelen/administrationsverktyg/datorhantering/diskhantering sen kan du ta bort alla enhetsbeteckningarna fr det du inte vill att ska synas.
Citera
2007-06-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtoR
om det r som jag gissar s r det din kortlsare som ligger dr. Gr likadant p min dator. str du dig p det kan du g in i kontrollpanelen/administrationsverktyg/datorhantering/diskhantering sen kan du ta bort alla enhetsbeteckningarna fr det du inte vill att ska synas.

Okej, tack. r mest den dr ikonen nere i systemfltet (Sker borttagning av maskinvara) som r irriterande. Ska se om den frsvinner ox.
Citera
2007-06-27, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nördström^^
Okej, tack. r mest den dr ikonen nere i systemfltet (Sker borttagning av maskinvara) som r irriterande. Ska se om den frsvinner ox.

Den fr man ven av SATA hrddiskar..
Citera
2007-06-28, 00:59
Medlem
MaZtoRs avatar
Citat:

Den skulle jag ocks vilja ha bort. Men vet tyvrr inget stt att gra det p.
Citera
2007-06-28, 15:02
Medlem
Citat:
Den skulle jag ocks vilja ha bort. Men vet tyvrr inget stt att gra det p.

Hr hitta en guide p hur man fr bort den, http://www.fpgroup.se/nyheter/?id=25389. Men jag fattar inte vart man ska hgerklicka?! Skriv grna om du hittar en lsning.
Citera
2007-06-28, 15:50
Medlem
MaZtoRs avatar
Citat:
Hr hitta en guide p hur man fr bort den, http://www.fpgroup.se/nyheter/?id=25389. Men jag fattar inte vart man ska hgerklicka?! Skriv grna om du hittar en lsning.

Anvnder tyvrr inte explorer som skal till mitt windows. Kr litestep. S jag har inte ens de menyerna.
Citera
2007-06-28, 15:58
Medlem
Citat:
Anvnder tyvrr inte explorer som skal till mitt windows. Kr litestep. S jag har inte ens de menyerna.

Aha Okej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in