• 1
  • 2
2007-06-26, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Helt säker på att det inte finns en mapp som heter Crack på skivan du laddade hem? Annars lägger du in cracket du just laddade hem i C:Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, tror jag, har det inte installerat på några av mina datorer just nu.
Jag hittade en fil som hette crack1.ped, fast jag kan inte öppna den. Jag försökte att ladda hem deamon-Tools istället, men när jag instalerar det så kommer det bara upp ett felmedelande och när man trycker okej så stängs installationen av >_<

Redigering; Håller på att instalera om GTA nu, ska inte spara programmet i delade filer denna gång.
Citera
2007-06-26, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Helt säker på att det inte finns en mapp som heter Crack på skivan du laddade hem? Annars lägger du in cracket du just laddade hem i C:Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, tror jag, har det inte installerat på några av mina datorer just nu.
Nu har jag instalerat om allt och jag har inte instalerat allt på delade filer som sist, men Rockstar Games mappen är där endå. Jag hittar ingen fil i mappen som heter Crack, och det kommer inte upp någon fil som heter det när jag söker igenom datorn heller. Jag tästade att skriva in "C:Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas" i kör, men det funkade inte. Jag kom bara till C:Program Files, och där fanns inte Rockstar Games Mappen. Snälla hjälp mig så att jag kan spela det här spelet idag.
Citera
2007-06-26, 20:51
Medlem
KulanZs avatar
Hur installerar du spelet utan deamon-tools? En katalog vid namn "crack" eller releasegruppensnamn bör finnas i roten på cd-avbildningen.
Citera
2007-06-27, 00:47
Medlem
vators avatar
Åh, jag blir frustrerad bara av att läsa tråden.
Alla är iofs nybörjare i början.

.exe-filen du förmodligen har laddat ner ska placeras i samma mapp som gta_sa.exe och därmed bytas ut.
Citera
2007-06-27, 16:47
Medlem
TuXIs avatar
FEL FORUM!!!!

Skickas från Fildelning till MS Windows.

//Mod
Citera
2007-06-27, 16:55
Bannlyst
Eftersom du förmodligen laddade ner spelet, så finns cracken i din "dvd-skiva" som du laddade ner. Om du öppnade iso/bin filen med daemontools eller liknande program så går du in i utforskaren och in i "san andreas-dvd'n" och där inne finns det en crack som du kopierar över till installationsmappen och ersätter filen.
Citera
2007-06-27, 20:44
Medlem
Krippa85s avatar
Suck! Som någon skrev ovanför mig, om du läser i readme så brukar du slippa sånna här problem!
Citera
2007-06-27, 20:55
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krippa85
Suck! Som någon skrev ovanför mig, om du läser i readme så brukar du slippa sånna här problem!

Det hjälper knappast eftersom personen ifråga inte har den datorkunskap/vana som behövs för att "installera" cracken vare sig med eller utan readme:n. Steg-för-steg är det enda som fungerar..
Citera
2007-06-27, 21:57
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Annars så måste det ju alltid finnas människor för att köpa singleplayerspel lagligt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in