2007-06-26, 07:13
Bannlyst
Hehe jag och några kompisar var i "bengans" lägenhet och festade så ringde jag o fixa Dxm for o hämta dom sen kom ja tillbaka till lägenheten
Tog först ca 5st var ganska full då också efter ett tag börja jag känna mig konstig kan inte riktigt beskriva det men efter ca 10-20min börja jag må dåligt.
och en polare skulle gå ut för att han skulle köpa en pizza på en resturang som låg ganska nära så jag följde me men när vi väl kom dit så blev jag jätte nojjig och vågade inte gå in så han gick in o beställde och jag gick o satt mig på en bänk vid sidan om.
Men efter kanske 5minuter trodde jag att de hadde gått flera timmar och började fundera varför det tog så länge,efter ett tag börja jag tänka på olika saker som kunde hänt med han började bli orolig som fan men vågade inte gå in.
Då kom ja på vad som hadde hänt! han hadde blivit dödad av dom som ägde pizzerian! också börja ja fantisera att dom var zombies som hadde dödat han.
Blev väldigt stressad och lite rädd desutom för att ja börja värkligen tro att det var så.
desutom hadde jag fått väldigt suddig syn kunde knappt se nått allt var jättesuddigt ja började leta nått att slåss med hittade en ganska stor sten som jag gick omkring med i handen.
Började gå tillbaka mot "bängan" skulle be dom hjälpa mig att döda alla zombies gick ganska sakta eftersom att ja inte såg speciellt bra desutom gick de förbi massa folk och kollade mot mig för att ja blev rädd för dom och höjde stenen då dom kom nära mig trodde alltså att alla var zombies dom såg ut som det o allt!
Då ja hadde gått ungefär halvvägs tillbaka kändes det som att ja hadde gått o flera dagar var helt slut tiden gick skitsakta så ja satte mig i en busskur.
Efter ett tag såg jag min polare gå mot mig så ja ställde mig upp o fråga vafan som hadde hänt o vars han hadde varit och sånt :P
Så han förklara att han bara varit där i typ 15min då blev de lite klarare i skallen ;D
såg fortfarande väldigt suddigt men då vi väl var hemma hos "bengan" så satt han och dom andra o söp desutom var det ganska mkt folk i hans lägenhet som bara var en 1a han fråga hur jag mådde för jag såg typ rädd ut hadde fortfarande väldigt konstiga tankar heltplöttsligt satt jag mig i ett hörn och började tänka sjuka saker tex att dom skulle döda mig eller nått så ja blev nojjig för dom och de var väldigt bra kompisar! :P
Men dom lungnade ner mig och jag blev mer social o de drack lite öl o så tog ja 2till så satt jag mig o börja kolla på när en kompis lirade ett spel. Då började fantasin flöda igen inbillade mig typ att jag var inne i spelet och började röra mig som att jag var gubben fick en sån inlevelse att ja skrek
"ge mig hagelbrakarn ska skjuta huvet av han" så börja dom kolla på mig och så börja dom skratta o fråga hur bäng jag var :P
Senare så satt jag o kolla på en musikvideo där dom sjunger "you need the power" och massa mera men kommer bara just ihåg de dära som starkast då tänkte jag "Jag behöver kraften" och en massa andra sjuka saker hände !! :P

Om du inte har tästat det och tycker det låter kul TESTA DE!
desutom är det billigt.

Men en bra sak att veta är att man ofta börjar må illa och spyr men efter de mår man mycket bättre ;D

Är ganska yr just nu så det blev kanske väldigt Yrt i texten ;D
Citera
2007-06-26, 07:24
Medlem
The Masters avatar
Hur fan kan du sitta och uppmana folk att testa saker som ger frätskador på hjärnan? Folk tror att DXM är en jävla leksak.....
Citera
2007-06-26, 08:44
Medlem
Kyozs avatar
Läste första meningen och du skrev som en jävla kratta, orkade inte läsa vidare.
Citera
2007-06-26, 09:29
Bannlyst
Är helvetes sliten och bäng varit vaken i 4dygn och har slut tjack och är på väg neråt... även kastat i mig nån fluris och rökt en liten holk så att jag snart kan somna in orkar inte diskutera hur dåligt jag har skrivit med tanke på mitt tillstånd...
Citera
2007-06-26, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Hur fan kan du sitta och uppmana folk att testa saker som ger frätskador på hjärnan? Folk tror att DXM är en jävla leksak.....

Det är sant man ska värkligen inte ta det ofta men om man tar det sällan så är det knappast farligare än att röka en ciggarett.
Det jag menar är att det är värt att tästa om man tycker det låter som en intressant drog och kanske inte har så mycket pengar att spendera häller.
Citera
2007-06-26, 12:03
Bannlyst
Du skriver som en inavlad blatte. Vänta tills din AT ebbat ut och skriv om den på riktigt.
Citera
2007-06-26, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drakfanskap
Du skriver som en inavlad blatte. Vänta tills din AT ebbat ut och skriv om den på riktigt.

Men som sagt så försöker jag inte få mvg i ett svenska prov går inte ens skola hoppa av skolan just för att jag inte orkade vara så jävla seriös!

Och är fan inte blatte är 100%svensk

Orkar inte ta mitt skrivande så helvetes seriöst om ni måste ha allt så jävla fint skrivet tycker ja ni ska bli svenska lärare eller nå förhelvete!
Orka klaga skit i o läse det istället -.- hadde lite att göra då ja skrev desutom skrev jag bara som ja tänkte alltså yrt orkar it me punkter o allt shit jobbigt!

De här är de iallafall de mästa ja skrivit någonsin Övning ger färdighet
Citera
2007-06-26, 13:59
Medlem
BornToRuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koks
Men som sagt så försöker jag inte få mvg i ett svenska prov går inte ens skola hoppa av skolan just för att jag inte orkade vara så jävla seriös!

Orkar inte ta mitt skrivande så helvetes seriöst om ni måste ha allt så jävla fint skrivet tycker ja ni ska bli svenska lärare eller nå förhelvete!
Orka klaga skit i o läse det istället -.- hadde lite att göra då ja skrev desutom skrev jag bara som ja tänkte alltså yrt orkar it me punkter o allt shit jobbigt!

Du måste väll förstå att du behöver skriva någorlunda bra för att folk ska orka läsa det. Det är väll upp till läsaren att berömma eller kasta skit på författaren?
Citera
2007-06-26, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av koks

Utan utbildning kommer man inte långt.

Om du vill att folk ska läsa kan du åtminstone försöka beskriva trippen mer utförligt, lite mer bildligt inte bara "ja trodde alla var zombies de va fett läskigt å ba..."
Citera
2007-06-26, 17:10
Medlem
Psychotics avatar
Alkohol + DXM är en ganska idiotisk kombination.
Citera
2007-06-26, 17:30
Bannlyst
Haha, påminner lite när jag spelade TV-spel på min vägg!
Eller en annan gång - mot taket.

Detta efter ett antal lustgas-inhaleringar under en svamptrip - och ögonen fokuserade på handen, som blev en pistol i ett spel. Eftersom fantasin flödar runt det man fokuserar på - blundar man blir det väldigt intensivt. Är man väldigt trippad så tar sinnet (fantasin) över helt och hela synbilden kan bli en stor hallis på det hjärnan först tänker på. Nog om det.

Det du beskrev verkade mindre trevligt.
Inte så bra skriven för övrigt, men underhållande - du måste vara mer bestämd och formulerad i dina ord och meningar, så det blir en "flytande" story.
Stavningssnacket skippar vi.

3/5
Citera
2007-06-26, 17:43
Medlem
Moments avatar
Haha kan se det framför mig hur du springer runt med en sten i handen redo att klubba ner granntanterna, tur att din kompis kom och fick tillbaka dig till verkligheten så att inget gick snett håll dig inomhus när du kommer upp nästa gång :P . Modigt att försöka ge dig på zombieresturangägare med bara en sten för att befria din kompis dock det är vad jag kallar lojalitet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in