Jag såg Caesars som förband till Oasis 2009 och har gillat Caesars sedan dess. Vet att de lagt ner bandet (tillfälligt eller för alltid?). Iaf var inne på spotify och blev så glad då jag såg att de släppt en EP från 2010 som jag missat. Men efter en lite lyssnade så kan det inte vara dem? På omslaget står det Caesars Palace som var deras tidigare namn..
Någon som vet något?
Ifall det inte är dem någon som har någon ny information om dem eller spelar de Teddybears detta år också?
Jag såg Caesars som förband till Oasis 2009 och har gillat Caesars sedan dess. Vet att de lagt ner bandet (tillfälligt eller för alltid?). Iaf var inne på spotify och blev så glad då jag såg att de släppt en EP från 2010 som jag missat. Men efter en lite lyssnade så kan det inte vara dem? På omslaget står det Caesars Palace som var deras tidigare namn..
Någon som vet något?
Ifall det inte är dem någon som har någon ny information om dem eller spelar de Teddybears detta år också?
Det verkar vara ett indiskt bluesband från Bangalore
Bump här med. Verkar vara stendött vad gäller Caesars?
Någon som vet hur det brukar gå till när band lägger ner, går de oftast ut officiellt eller rinner det bara ut i sanden?
Hoppas fortfarande man kan få se dem live en gång :/
Enligt wikipedia har Jocke Åhlund berättat att bandet ligger på is tills vidare. Han och sin bror spelar ju nu i Teddybears och har väll gjort det i 2-3 år så snart borde han väl gå över till Caesars igen.
Synd att det inte är någon vidare aktivitet i bandet. Många riktigt bra låtar. Det blev som deras egna låt "Over 'Fore it started" http://www.youtube.com/watch?v=2tjam9HzgYw
Senast redigerad av U138 2012-10-18 kl. 00:06.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!