2007-06-24, 15:20
Medlem
Jag läste på någon hemsida att det finns ca 10 olika sorters cannabis, där Sativa, Indica och Ruderalis är de mest kända.

Är det någon som vet vilka de 7 andra är? Var de växer, hur de ser ut, om de ger ett rus likt sativa/indica/ruderalis.
Citera
2007-06-24, 15:23
Medlem
mrorbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaddeLigist
Jag läste på någon hemsida att det finns ca 10 olika sorters cannabis, där Sativa, Indica och Ruderalis är de mest kända.

Är det någon som vet vilka de 7 andra är? Var de växer, hur de ser ut, om de ger ett rus likt sativa/indica/ruderalis.

Jag har också läst det där någonstans.

Men jag tror inte att dom andra har några rusgivande effekter? Eftersom att dom inte är så pass kända.
Citera
2007-06-24, 15:38
Bannlyst
Aldrig hört talas om Ruderalis :S

Någon som kan berätta lite mer om Ruderalis ?
Citera
2007-06-24, 15:44
Medlem
"Det finns även en tredje sorts cannabis: Cannabis Ruderalis, som är en art som inte innehåller så mycket THC, men som sägs sägs kunna göra dig hög om du röker mycket. Den växer främst i Ryssland och närliggande länder. Odlas i princip aldrig i russyfte av cannabisodlare, men är ibland korsad med en thc-stark sativa eller indica för att avkomman ska få både ruderalisens autoblommande (plantan behöver inte 12h mörker/12h ljus för att blomma) egenskaper och sativan eller indicans potens."

- Saxat från knarkkorven.tk
Citera
2007-06-24, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xami
Aldrig hört talas om Ruderalis :S

Någon som kan berätta lite mer om Ruderalis ?

Lowryder är en korsning mellan Ruderalis och Indica, det är nog den som de flesta känner till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in