2007-06-24, 14:53
Medlem
Som topicen lyder, när får jag bekräftelse om att jag ska göra lumpen? Tider osv.

När jag mönstrade sa de att jag ska rycka in i januari 2007 men de har ju inte hört av sig om man säger. Jag vet inget exakt datum eller tider och dylikt. Några kompisar som ska rycka in i andra regementen har fått åka till respektive bas och hämtat utrustning som t.ex. kängor med mera.

Att nämnas är väl att jag ska ner till blekinge och göra värnplikten.
Citera
2007-06-24, 15:10
Medlem
Bajslocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twiggan
Som topicen lyder, när får jag bekräftelse om att jag ska göra lumpen? Tider osv.

När jag mönstrade sa de att jag ska rycka in i januari 2007 men de har ju inte hört av sig om man säger. Jag vet inget exakt datum eller tider och dylikt. Några kompisar som ska rycka in i andra regementen har fått åka till respektive bas och hämtat utrustning som t.ex. kängor med mera.

Jag tycker du ska ringa till Pliktverket eller dit du ska och fråga.
Citera
2007-06-24, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twiggan

Jag antar att du menar januari 2008 och 2007. Men du kommer få en kallelse ca 5-4månader innan du ska rycka in. Dvs September - Oktober någon gång.
Citera
2007-06-24, 17:48
Medlem
Om du menar januari 08 så får du det slutgiltiga beskedet i september.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in