2007-06-23, 15:52
Medlem
Tweeneers avatar
Tjena tjena, första inlägget på FB då
Har ett litet problem med mitt photoshop. Själva bilden hackar, rätt svårt att förklara hur det hackar, men ska göra mitt bästa. Det är som att bilden uppdateras, men det uppdateras så långsamt att jag då och då ser vita vågräta streck. Har ni någonsin sett en datorskärm genom en TV-ruta? (I någon film eller i något program) Ungefär så, fast inte lika ofta.
Det är otroligt jobbigt, tror att jag lyckats mixtra lite med antingen photoshopinställningarna eller grafikkortet.
Nej, mitt grafikkort är inte dåligt nog, Photoshop funkade felfritt för typ ett halvår sedan.
Jag misstänker att det har något att göra med "V-Sync" som jag ändrade när jag spelade CS, men jag har ändrat tillbaka och har fortfarande samma fel.
Kan jag på något sätt återställa grafikinställningarna och photoshopinställningarna?
Har försökt ominstallera Photoshop men insällningarna verkar vara kvar (samma färg som jag använde sist är kvar i färgpaletten(heter det så?:E).

Ha det.

/T

EDIT: Ah, ser att jag lyckades posta i fel forum. Tummen upp! Kan någon moderator flytta tråden?
Citera
2007-06-24, 00:29
Medlem
Tweeneers avatar
Någon snäll moderator?
Citera
2007-06-24, 01:01
Medlem
RollerBoySEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tweeneer
Någon snäll moderator?

OK, jag är snäll.

/Mod
Citera
2007-06-24, 17:13
Medlem
Tweeneers avatar
Yepp, tackar.
Nå, ingen som vet?
Citera
2007-06-25, 07:04
Medlem
Vad har du för datorspecifikationer och vilken version av Photoshop är det?
Citera
2007-06-25, 17:17
Medlem
Tweeneers avatar
Just nu har jag Photoshop 7.0, men det hände samma sak på CS 1.

1 Gig RAM
Pentium(R) 4CPU 3.06 GHZ
Windows XP Home Edition SP2
Graffekort NVIDIA GeForce 6200SE TurboCache(TM)

Rätt dåligt grafikkort, jag vet, men det är inte det som är felet eftersom det funkade klockrent förut
Citera
2007-07-04, 01:04
Medlem
Tweeneers avatar
Uppar lite, nån måste veta vad problemet är Jag är desperat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in