2007-06-21, 14:22
Bannlyst
Denna dam var med i Lottatidningen denna månad. nej jag köper inte den men den finns på mitt jobb. Annas bästa tips är följande. Drick klorfritt vatten säger hon. kan det bero på att hon själv säljer vattenreningssystem? Börja dagen smart ta en morgondrink. Den sätter blodsockertrenden för dagen. Gör den frågar jag mig? Ät middag senast 19.00 välj då gärna en soppa. Lägg dig vid 22.00 för dygnsrytmen då slipper du sjukdomar och får etlyckligare liv.
Denna matnazist hur har hon lyckats ta så mycket plats i media? Många dietister dömer ut henne helt.
Citera
2007-06-21, 14:39
Medlem
Axons avatar
Hennes metoder fungerar till viss del för extremt överviktga som måste tappa mycket vikt på kort tid.

För en normal människa som tränar kan man inte käka soppa som dagens sista mål bl.a
Citera
2007-06-21, 15:08
Medlem
tapirs avatar
Jag skulle gärna vilja se Pancamo komma upp i sina 7000kcal/dag med Anna Skippers vegan-diet
Citera
2007-06-21, 15:19
Medlem
Alladins avatar
Som axon skriver, de funkar ju till viss del. Men jag gillar henne inte...
Citera
2007-06-21, 15:24
Bannlyst
Hon (och hennes man) har redan en egen tråd - här:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=325041
Citera
2007-06-21, 16:19
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tapir
Jag skulle gärna vilja se Pancamo komma upp i sina 7000kcal/dag med Anna Skippers vegan-diet
Påstår han att han käkar 7000kcal?

Vill gärna se hans meny och hur han kom upp i dom sjuka siffrorna, då jag själv har testat 8500kcal under en dag och jag kan säga att det var bland det värsta jag upplevt....
Citera
2007-06-21, 16:30
Medlem
Hur kan man få i sig så mycket mat? hur mycket äter du då axon 5tusen?
Citera
2007-06-21, 16:42
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelg
Hur kan man få i sig så mycket mat? hur mycket äter du då axon 5tusen?
Under uppbyggnad 5500kcal och under deff (diet) 3800kcal.

Har man inte lust, ork, planering eller motivation att äta mycket mat tycker jag inte man har rätt att klaga sen när resultaten uteblir.
Citera
2007-06-21, 17:08
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Påstår han att han käkar 7000kcal?

Vill gärna se hans meny och hur han kom upp i dom sjuka siffrorna, då jag själv har testat 8500kcal under en dag och jag kan säga att det var bland det värsta jag upplevt....

Pizza osv. Du får kolla i hans träningstråd, så får du svaret. Hur kommer det sig att du lägger dig på 1,700kcal underskott under deff? Muskelförlust garanterad typ.
Citera
2007-06-21, 18:30
Medlem
bigswiftys avatar
Visst fan går hennes klienter ner i vikt. Äter man mindre än energi än vad man förbrukar måste man gå ner i vikt. Det är inte särskilt lätt att förhindra. Att sedan ca 75 % av allt hon säger är helt utan vetenskapligt stöd och att de övriga 25 procenten är feltolkningar från diverse studier är dock en annan sak. Sällan har jag sett en människa som lyckas dra till med sådana lögner så oberört som Anna Skipper.
Citera
2007-06-21, 19:13
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigswifty
Sällan har jag sett en människa som lyckas dra till med sådana lögner så oberört som Anna Skipper.

Hitler?
Citera
2007-06-21, 19:14
Medlem
bigswiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Hitler?
Jo, det skulle vara han i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera