2007-06-21, 13:50
Bannlyst
Hallåjsan.

Jag har en förlorad drivers & utility cd men jag har;

Fujitsu Siemens Product Recovery CD-ROM (Windows OperativSystem)

Samt ett USB minne med alla drivrutierna som behövs till min dator som ja har fixat från Siemens hemsida.

Kan jag då formatera om datorn med XP skivan, och sedan använda USB minnet och manuellt installera drivrutinerna, och var i så fall går jag in och
installerar dom, för jag minns inte det för de va sketa länge sen ja gjorde de förra gången då ja inte heller hade någon drivrutins skiva.

Jag menar såklart att göra det genom Enhetshanteraren efter jag formaterat om och installerat om Windows XP; eller kommer inte min dator acceptera USB minnet?
Citera
2007-06-21, 14:51
Medlem
_killahs avatar
Windows lär ha drivrutiner för USBminnet

Så installera windows, in med minnet och installera drivrutinerna. Antingen är de .exe filer (till grafik/ljud) etc. Eller så är de bara filer som du ska ange sökvägen till, då är de bara o ange USB-minnets sökväg.

Det ska inte vara något problem. Är de något du inte har, in på fujitsus hemsida så bör de finnas
Citera
2007-06-21, 15:18
Bannlyst
Problemet är att drivrutinen till

Systemboard (ASUS A8NE-FM) - flash bios

är en .iso fil och även om ja bränner ut den till en skiva så är endå skivan tom?!
Citera
2007-06-21, 15:38
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macrone
Problemet är att drivrutinen till

Systemboard (ASUS A8NE-FM) - flash bios

är en .iso fil och även om ja bränner ut den till en skiva så är endå skivan tom?!

Bränn den med Nero. Vet du inte hur, kolla google.
Citera
2007-06-21, 19:27
Bannlyst
problemet löst, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här