2007-06-19, 17:36
Moderator
Gromguttens avatar
Alla andra gør det, varfør inte Flashback - utser årets bästa drottare - hittills åtminstone? Du har du chansen att nominera i fyra trådar, denna tar upp de svenske, därtill en før Norden utom Sverige, en før Europa inklusive Sverige och Norden och en før hela klotet.

Som sagt i denna tråden nomineras svenska favoriter. Nomineringen stänger sista juni, därefter kommer en separat røstningstråd. Motivera gärna ditt førslag så att andra nappar på betet och røstar på ditt/dina alternativ i omrøstningen.

/Lekledargutten

Ps. Tack till IlDivino før idén.
Citera
2007-06-19, 18:08
Medlem
Sånna här omröstningar tenderar att alltid väga till fördel åt dem som har presterat närmast i tiden liksom att lagsports idrottare oftast glöms bort, ska vi bara rösta om idrottsprestationer under 2007 eller inkluderas 2006 också?

Pratar vi bara 2007 nominerar jag Anja även om hennes värsta konkurent var frånvarande under VM.
Citera
2007-06-19, 23:17
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Sånna här omröstningar tenderar att alltid väga till fördel åt dem som har presterat närmast i tiden liksom att lagsports idrottare oftast glöms bort, ska vi bara rösta om idrottsprestationer under 2007 eller inkluderas 2006 också?

Pratar vi bara 2007 nominerar jag Anja även om hennes värsta konkurent var frånvarande under VM.

Det har du rätt i. Det gäller därfør att dra sig till minnes vem som presterat bäst hittills under året, så kan vi jämføra resultaten i vinter før hela året.

Själv nominerar jag såklart Emil Kåberg, Ishockey, før sin inställning och inte minst før hans slutspelsskägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in