2007-11-03, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavkuken
Läste i metro för några dagar sedan om det mordet och såg då att de tagit med killarnas msn-konversationer efter och under mordet (de avbröt misshandeln för att gå hem och käka för att sedan återvända och fortsätta) och kunde inte låta bli att skratta åt vad de skrev, bl a så såg det ut såhär:

I princip ordagrant, fan bland det roligaste jag läst i år, någon som har lyckats scanna in bilden eller kan hitta den på nätet?

hahaha jag dör. Skönt med folk som har samma humor
Citera
2007-11-03, 15:35
Bannlyst
En av de tre killarna är smarta också! Loggar in på msn direkt efter för att berätta för mig exakt vad som hänt.
Citera
2007-11-03, 17:28
Medlem
Fettogubbens avatar
Känns som att ikh's inställning till mördarna hade varit helt annorlunda om förövarna varit invandrare.

Att mördarens mor var alkoholist och drack lite vin hos offret tycks vara anledningen till det här fasansfulla mordet. Jag tror att dom här tre killarna är urtypen utav missanpassade problembarn med annorlunda uppväxter. Morsan är alkoholist, farsan har stuckit och morsan knullar med granngubben.

Hur som haver, en riktigt sjuk händelse och jag hoppas att dessa tre rövansikten mördas och får sina kroppar skändade.

-Fettogubben
Citera
2007-11-04, 11:11
Medlem
Ruskigbusss avatar
Vad tusan gör den här tråden i Övrigt?
Handlar det om nazister, "nazister" eller om mordet?

*Ö>Krim*

/Mod
Senast redigerad av HusvagnSvensson 2012-02-02 kl. 05:07.
Citera
2007-11-04, 11:24
Medlem
Sir.Ps avatar
Skrev inte killarna något i stil med "Fan, vi kan få skit för det här asså=)"? Har bestämt för mig något liknande. Även det får en att skratta
Citera
2007-11-04, 12:48
Medlem
D_Devils avatar
Citatet är faktiskt hysteriskt roligt, det klingar så jävla kul på något sätt.
Citera
2007-11-05, 03:13
Bannlyst
Denne man som dog hade förfan sålt alkohol åt ungens alkis-morsa. Klart man blir arg då. Hälla salt i såren kanske är liite överdrivet, samt att knivhugga honom till döds, men vafan... hade också blivit arg om det var jag.
Citera
2008-05-12, 14:33
Medlem
Anakinskywalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.P
Skrev inte killarna något i stil med "Fan, vi kan få skit för det här asså=)"? Har bestämt för mig något liknande. Även det får en att skratta

Utdrag ur pojkarnas chatt under mordnatten

Kl 0.14 ”e vi klara med han eller ge han en rejel omgång imorgon?”

Kl 1.32 ”när vi spöar honom i morrn så skriker vi sieg heil till han :-P”

Kl 2.25 ”fattar inte varför han aldrig skriker”

Kl 4.13 ”vi kan åka dit rejält”
Citera
2008-05-12, 15:40
Medlem
Finns det nån som har hela chatten?!
Citera
2008-05-12, 17:33
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Jag vet att en av skitungarna har en rad diagnostiserade bokstavskombinationer och misstänks vara psykopat, men han är för ung för att testas så man vet inte säkert. Han gör ungdomstjänst just nu och "lyckades" ändå med nåt skit och dömdes till ytterligare ut-timmar. Han är riktigt obehaglig och olyckligtvis ganska intelligent och beräknande.
Citera
2011-02-12, 18:24
Bannlyst
BUMP

Någon som har tillgång till hela chatten eller videon?
Citera
2012-02-01, 23:45
Bannlyst
Bump igen, fan vad tröga folk är asså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här