• 1
  • 2
2007-06-18, 14:32
Medlem
Mekhs avatar
Visst det är otroligt synd om han, men man kan ju inte hjälpa att garva lite.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...097564,00.html
Citera
2007-06-18, 14:35
Medlem
High Lifes avatar
Hehehe taskigt fan
Citera
2007-06-18, 14:53
Medlem
Flytande_argots avatar
Han borde teama upp med Spindelmannen och Batman och ge sig ut på stadens gator som en "vanlig" man och lösa brott. "Djurtrion" skulle de kunna kalla sig och ha ett hemligt gömställe någonstans på skansen.
Citera
2007-06-18, 15:00
Medlem
Mekhs avatar
Hahaha, gillar din idé skarpt. Man borde kanske tipsa honom om det? Förstå vilken kraft han kan få om han börjar slunga omkring dom där tumörerna, blir ju värsta släggan ju. Han skulle bli en hjälta att lita på! "Är det ett flygplan? Är det en fågel? Nej, det är Elefanmannen! (aka Din tumör i mörkret)"
Citera
2007-06-18, 15:05
Medlem
Mekhs avatar
Eller när jag tänker efter skulle han kanske satsa på porr-brachen. Kolla bara, det ser ju ut som att hela hans ansikte är ju fyllt med enorma kukar och pungar! Han skulle revolutionera porrindustrin. Förstå vad nyskapande. Vilken pionjär! Han skulle vara upphovsmannen till något människan aldrig tidigare har skådat; tumörsex!
Citera
2007-06-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekh
Eller när jag tänker efter skulle han kanske satsa på porr-brachen. Kolla bara, det ser ju ut som att hela hans ansikte är ju fyllt med enorma kukar och pungar! Han skulle revolutionera porrindustrin. Förstå vad nyskapande. Vilken pionjär! Han skulle vara upphovsmannen till något människan aldrig tidigare har skådat; tumörsex!

Citera
2007-06-18, 15:28
Medlem
danskenitunnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekh

haha låter vidrigt härligt
Citera
2007-06-18, 15:45
Medlem
$Paladin$s avatar
Fan vad jag garvade när jag såg bilden, med en liten veke på huvudet så påminner han om ett stearinljus som brunnit ett tag.
Citera
2007-06-18, 16:51
Medlem
kristoes avatar
tänk om han skulle snärta till allt det där hängande i fejjan på en, skulle fan göra ont
Citera
2007-06-18, 16:54
Medlem
Whattabas avatar
Istället för runkbulle kan man köra runkansikte och stoppa in alla kukar i fejan på honom.
Citera
2007-06-18, 17:28
Medlem
jack_of_spadess avatar
Citat:
<insert aftonbladetartikel> Hahahaha!

Är trådstarter av typen ovan verkligen tilllåtna?
Citera
2007-06-18, 18:19
Medlem
KillerBeess avatar
Hur äter han? Lyfter han upp tumörerna eller flyttar han dem bara lite åt sidan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in