2008-09-13, 21:38
Medlem
jag skulle vilja hitta "den sjungande detektiven" med svensk text. vet att den funnits men kab bara hitta engelsk variant. samt "lipstick on your collar" i mina ögon de bästa tvserier som sänts.
Citera
2008-09-22, 17:00
Bannlyst
HMV i England

http://www.hmv.com (England) är väldigt bra och snabba. Bra utbud, ok priser och snabba leveranser. Jag tror att det är från dem (bland annat) som svenska Megastore beställer när man beställer importtitlar från dem. Av erfarenhet vet jag att det blir både billigare och snabbare att själv beställa direkt från HMV.
Citera
2008-09-25, 14:19
Medlem
ErikJs avatar
Melrose Place säsong 4

Någon som vet när Melrose Place säsong 4 kommer ut (med svensk översättning). Säsong 1-3 har kommit med 6 månaders mellanrum (senaste kom ut i mars tror jag). Har inte ens sett release datumet för säsong 4 på ginza.se cdon.se.

Någon som vet när den kan tänkas komma ut eller om någon vet vart man kan få tag i säsong 4 redan idag?

//Erik
Citera
2008-09-25, 23:56
Bannlyst
Bostol Legal!!!!!!!!!!!!??????????

Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Köpa TV-serier på DVD. Länkar

Denna tråd ligger egentligen i filmforumet men den fyller även sitt syfte här...

http://www.flashback.org/showthread.php?t=18235

En serie som jag älskar. Vet att den omgång som sänds nu är andra omgången och i repris medan man i USA startat den 5:e säsongen.
Vet någon var man kan och om man kan köpa säsong 3 och framåt - DVD eller "nedladdning"......kanske. Om man får skriva det sistnämnda.
Citera
2008-10-01, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nifled
En serie som jag älskar. Vet att den omgång som sänds nu är andra omgången och i repris medan man i USA startat den 5:e säsongen.
Vet någon var man kan och om man kan köpa säsong 3 och framåt - DVD eller "nedladdning"......kanske. Om man får skriva det sistnämnda.

Prova http://www.surfthechannel.com där brukar jag titta på serier som ännu inte visats i Sverige eller släppts på DVD. Man laddar inte ner utan tittar direkt, inte olagligt, såvitt jag vet. Det är ju inte vårt fel om serien inte visas i Sverige inom rimlig tid, eller släpps på DVD
Citera
2008-12-17, 08:39
Medlem
noremlacs avatar
Säkerligen en önskan för hög att uppnå, men testar iaf.
"Journey to the West", en kinesisk (?) tv-serie, baserad på den klassiska sagan, antingen den, eller annat med referenser till ovan nämda.
Såväl animerat som "live" är av intresse.. eller egentligen allt som berör denna serie är välkommet.

:EDIT: Dragonball, Dragonball GT & Dragonball Z har man ju redan men utöver det
Citera
2008-12-17, 21:40
Medlem
itss avatar
Enda hemsidan jag använder mig av är www.pricerunner.se och fortsätter därifrån
Citera
2008-12-29, 02:33
Medlem
.50cals avatar
seinfeld, säsong 1-9 (hela skiten)

Enligt pricerunner så får man den billigast på onoff, 1828.-

Enligt nån annan sida fanns den på Ellos för cirka 1300,- men den var tyvärr slut.

Nån som vet vart man kan hitta den så billigt som möjligt?
Finns den på REA nån stans tro? Behöver inte vara över nätet, fysisk affär i skåne går också bra!
Citera
2008-12-29, 05:57
Medlem
Någon som vet var man kan köpa "The Nanny" på DVD i region 2?
Citera
2009-01-29, 18:25
Medlem
Pinkskins avatar
För min del är det Discshop som gäller. De har det mesta; snabb service (beställer du innan 16.00 en vardag, fredagar undantaget, så är du garanterad leverans dagen efter. Enda gångerna det kan strula lite är vid jultiden, men har aldrig behövt vänta mer än en extra dag). Annars är amazon.com guld att hitta export till vettiga priser.
Citera
2009-02-23, 18:27
Bannlyst
Brisco County Jr

90-talets kultwestern-serie med Bruce Campbell finns på
http://www.tradera.com/auction/aucti...x?aid=84499277
Citera
2009-04-09, 11:32
Medlem
Cineastens avatar
Nu är rubriken ändrad och förtydligad. OM någon mot förmodan har tips på tv-serier som säljs till vettiga priser, rea e.t.c går det bra att tipsa om det här.

Jag kan f.ö. hålla med Pinkskin om Discshop. Det är en mycket bra butik med vettiga priser och stort utbud. Jag har köpt en hel del film där och har aldrig blivit missnöjd eller haft några som helst problem med leveranser eller något annat.
Nu är bollen er.
/Cineasten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in