Nope, det är korrekt koncentrationsangivelse oxyforlife. En oväntat tung upplevelse första gången, va, broder?

Ledsen att jag läste lite "snett" när jag svarade först, blev väl lite exalterad bara, när jag såg nån som hade hydro. Mitt tips är att skita i bytet, och låt din vän sitta med löskopp och sked

, medans du bara drar upp en klar, ren IV-lösning och börjar klia dig

. Ett varningens ord bara, toleransen ökar lavinartat vid daglig användning. Har du tillgång till mer av varan? Andra opiater (även H, iaf med den kvalitet vi har här uppe i norr)känns mest som halvdana substitut. Använder du inte dagligen, utan "för skojs skull" så har du en skön ride framför dig

, men är du daglig brukare, så tänk på att hydrot är STARKT. Ett exempel; min vän (vila i frid, Fredrik

)började IV på 3 meter om dan, men gick snabbt upp till12-15 meter dagligen. Själv rektaladministrerade jag

(eftersom jag inte använder verktyg, en liten fix ide från min sida bara

) och gick från 3 meter till 8-10 meter inom loppet av en vecka. Även rektaltadministrerat knöt sig magen, och jag fick kopparsmak i munnen samma sekund jag tömde pumpen. Oj vad snabbt det slår, men det vet du ju nu, eller hur

?! Nu har jag varnat dig angående toleransen och styrkan min okände opiatbroder, kände mig bara tvungen, men du är säkert ingen nybörjare, så missförstå inte min välmenande varning. Går bara så satans fort med hydrot. Njut, och klia dig lite på ryggen från mig också, så ska jag drömma mig tillbaka till mitt år i hydromorfonets vackra värld, och klämma i mig mitt tramadol. Jo, du läser rätt, det är min "vardagsdrog" these days Känns mer funktionellt för mig på äldre dar

Ha en fin sommardag...