2007-06-16, 20:23
Medlem
Hoppas det är ok att fråga detta. Grejen är att jag ska göra en bytesdeal med en annan, men då jag aldrig köpt såna här själv vet jag inte riktigt vad jag kan kräva tillbaka. Det rör sig om 3,15ml ampuller med hydromorfon injektionsvätska, 20mg/ml. Så om någon kan uppskatta "gatuvärdet" på en sådan vore jag tacksam!
2007-06-16, 22:42
Medlem
Bläckfiskens avatar
God kväll. Kul att se lite hederligt "hydro" igen Finns bl.a. i form av "Dilauidid Atropin", kanonfin klåda på all hydro Hoppas du
får riktigt skönt kompis.. En god till mig vän sålde för några år sen denna trevliga substans i en stad här uppe i norr. Då betingade den första tiden 100-150 spänn metern. Senare, när vi upptäckte effekten, steg priset "ut" till 3-400 riksdaler metern!! Folk köade likt f-bannat för en skvätt.... Vet dock inget om prisläget i större städer längre söderut nuförtiden... Men gillar du tyngre opiater, så skit i priset, du har en trevlig helg framför dig min vän...
Tack för ordet, hoppas du tar dealen, du kommer inte att ångra dig God kväll, allihop!
2007-06-17, 10:12
Medlem
Det är jag som sitter på hydrot, och ja det är helt underbart. Kickar fan så mycket bättre och skönare än heroin + att man slipper meckandet, bara att dra upp önskad mängd och trycka in Har dessutom den effekten att det slår hårt även subkutant om man inte känner för IV, verkligen en underdrog haha. Jag tycker 3ml borde motsvara priset för 3g heroin om man väger in allt, men min byteskompis vill inte hålla med (dyrt för honom), vad säger du om det Bläckfisken?
2007-06-17, 10:20
Medlem
20mg/ml!!!! Herrejävlar, det har jag svårt att tro på. IV är det en direkt dödlig dos för icke-toleranta människor. Säker på att det inte är 2mg/ml?
2007-06-17, 11:30
Medlem
Bläckfiskens avatar
Nope, det är korrekt koncentrationsangivelse oxyforlife. En oväntat tung upplevelse första gången, va, broder? Ledsen att jag läste lite "snett" när jag svarade först, blev väl lite exalterad bara, när jag såg nån som hade hydro. Mitt tips är att skita i bytet, och låt din vän sitta med löskopp och sked , medans du bara drar upp en klar, ren IV-lösning och börjar klia dig . Ett varningens ord bara, toleransen ökar lavinartat vid daglig användning. Har du tillgång till mer av varan? Andra opiater (även H, iaf med den kvalitet vi har här uppe i norr)känns mest som halvdana substitut. Använder du inte dagligen, utan "för skojs skull" så har du en skön ride framför dig , men är du daglig brukare, så tänk på att hydrot är STARKT. Ett exempel; min vän (vila i frid, Fredrik )började IV på 3 meter om dan, men gick snabbt upp till12-15 meter dagligen. Själv rektaladministrerade jag (eftersom jag inte använder verktyg, en liten fix ide från min sida bara ) och gick från 3 meter till 8-10 meter inom loppet av en vecka. Även rektaltadministrerat knöt sig magen, och jag fick kopparsmak i munnen samma sekund jag tömde pumpen. Oj vad snabbt det slår, men det vet du ju nu, eller hur ?! Nu har jag varnat dig angående toleransen och styrkan min okände opiatbroder, kände mig bara tvungen, men du är säkert ingen nybörjare, så missförstå inte min välmenande varning. Går bara så satans fort med hydrot. Njut, och klia dig lite på ryggen från mig också, så ska jag drömma mig tillbaka till mitt år i hydromorfonets vackra värld, och klämma i mig mitt tramadol. Jo, du läser rätt, det är min "vardagsdrog" these days Känns mer funktionellt för mig på äldre dar Ha en fin sommardag...
2007-06-17, 12:10
Medlem
Avgrunds avatar
vart fan får man tag på hydro. måste vara i princip omöjligt om man inte känner någon på ett sjukhus eller liknande.
föresten bläckfisken hur vet du att det är bättre än heroin IV om du inte testat?
2007-06-17, 12:36
Medlem
Bläckfiskens avatar
Du är en vaken kille, Avgrund Du har helt rätt angående min anmärkning om H IV. Jag uttryckte mig kanske bara oklart, inte min mening. Givetvis jämför jag substanserna via samma administreringsmetod. Har rökt och tagit näsor på hästen, men även rektalpump, och då vinner hydrot glasklart.
Har haft många verktygsbrukare i min vän- och bekantskapskrets, och även de tyckte som jag, att hydrot var bättre. Vi fick det via en bekant som arbetade på ett stort läkemedelsföretag (tyvärr inte kvar där längre )halvlitersvis så vi han vänja oss lite väl mycket vid denna sköna vätska. Oj, undrar hur många Dolcar min vän behövde lösa upp när tillgången på hydrot ströps Sub behövde han två åttor om dan bara för att få
bort illamåendet så han kunde leta Dolc el oxy Jag brukade i en moderatare takt, och inte IV, så jag kunde landa behagligare på "bara"moffe 10r (många om dan)och bra röka. Varnar för styrkan hos hydro som sagt. Men fan vad trevlig syntetopiat det är vid måttligt användande (hur mycket det är får ni själva avgöra) Hoppas jag uttryckte mig klarare nu Avgrund, och kommer du över lite hydromorfon själv, så mys med måtta Nu ska jag ut m hundarna, så ha en fin eftermiddag allihopa!
2007-06-17, 12:39
Medlem
Bläckfiskens avatar
Ps. Avgrund. Nån som citerar Carl Panzram är alltid värd ett svar från min sida Är du intresserad av honom så antar jag att du läst boken om hans liv av Gaddis&Long. Om inte, så ladda upp med valfri substans, och införskaffa den boken, garanterar en underbar upplevelse
2007-06-17, 12:45
Medlem
Då måste det vara tillverkat på svarta marknaden. Starkaste injektionslösningen i fass (palladon comp, tidigare Dilaudid-atropin) innehåller 2mg/ml i 1ml ampuller.
Starkaste hydromorfonlösningen i världen är Dilaudid HP (finns ej i sverige) med en koncentration på 10mg/ml i 1, 5 eller eller 50ml.
2007-06-17, 13:04
Medlem
Bläckfiskens avatar
Skickar en länk till dig Oxyforlife http://www.vgregion.se/vgrtemplates/Page____50927.aspx
Finns tom starkare hydro än 20mg/ml som du ser..
Med all respekt, Bläckfisken
2007-06-17, 13:33
Medlem
Bläckfiskens avatar
Fy fan, 40MG/ML!!! Tänk dig jo1m3 Hur mår du idag, förresten?
Är hyfsat avundsjuk på dig, är nu två år sen sist jag såg en flaska hydro... Har försökt beskriva känslan på det för min sambo, men även med ett någorlunda utvecklat vokabulär är det svårt att göra hydrot rättvisa...Posta gärna igen, så jag får bli ännu avundsjukare Simma lugnt allihopa.
2007-06-17, 13:55
Medlem
Aha, då förstår jag. Det rör sig alltså om en ex tempore beredning, alltså tillverkad på apoteket för specialbeställning.
Då klarnar det...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in