• 1
  • 2
2007-06-27, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnee
Underlättar ju om man packar upp det först.

Angående codec-pack så är denna helt ok.

http://www.cccp-project.net/

Använder den också, men den är lite konstig för efter man suttit vid datorn i 2 timmar med musik på så kommr det upp en liten ruta om det där programmet nere i högra hörnet.
Citera
2007-06-27, 22:24
Medlem
Mr.yamamotos avatar
Annars så klarar RealPlayer .XViD filer har jag för mig
Citera
2007-06-27, 22:29
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Ehh, det finns en anledning till att Real Alternativ finns, för att man inte ska behöva installera Real Player på sin dator, om man nu bryr sig om den...
Citera
2007-06-28, 11:23
Medlem
Mr.yamamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Ehh, det finns en anledning till att Real Alternativ finns, för att man inte ska behöva installera Real Player på sin dator, om man nu bryr sig om den...

Jaha..?
Och vad har jag sagt om Real Alternativ?
Citera
2007-06-28, 11:58
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Har man alla koppar i skåpet installerar man inte Real Player på sin dator, utan Real Alternative om man måste, det är ett codecpack för att spela upp .rm-filer och liknande. Finns även för minst lika äckliga Quick Time. Och trådskaparen bör för övrigt installera Media Player Classic och ett bra codecpack, då finns det inte mycket filer man inte kan spela upp...
Citera
2007-06-28, 12:11
Medlem
zorc7251s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondkvist
Lägga till .mpeg på en Xvid-fil? Är du full?
Spelar ingen roll vilken ändelse man lägger till så länge den öppnas Mediaspelaren och man har xvid-codec installerad, ditt fyllo.
Citera
2007-06-28, 12:11
Medlem
gr1ng0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Har man alla koppar i skåpet installerar man inte Real Player på sin dator, utan Real Alternative om man måste, det är ett codecpack för att spela upp .rm-filer och liknande. Finns även för minst lika äckliga Quick Time. Och trådskaparen bör för övrigt installera Media Player Classic och ett bra codecpack, då finns det inte mycket filer man inte kan spela upp...

håller med, har samma setup och har inte mött en enda video fil jag inte kan spela upp..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in