2007-06-15, 07:47
Bannlyst
Det blev problem en gng nr jag var inloggad p mitt konto och skrev nnting. Nr jag ska skriva vissa tecken (t ex vissa bokstver, punkt, osv) s blir det andra tecken, t ex siffror, istllet. Antagligen kom jag vl t ngra knappar eller s. Nu r jag inloggad p Gst, och har flyttat ver de flesta filerna vilket frvisso ocks fungerar. Men jag skulle uppskatta om mitt konto kunde fungera igen, s jag slipper fixa om t ex certifikat frn min internetbank, osv. Nn som vet vad problemet kan vara?
Citera
2007-06-15, 10:29
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Det blev problem en gng nr jag var inloggad p mitt konto och skrev nnting. Nr jag ska skriva vissa tecken (t ex vissa bokstver, punkt, osv) s blir det andra tecken, t ex siffror, istllet. Antagligen kom jag vl t ngra knappar eller s. Nu r jag inloggad p Gst, och har flyttat ver de flesta filerna vilket frvisso ocks fungerar. Men jag skulle uppskatta om mitt konto kunde fungera igen, s jag slipper fixa om t ex certifikat frn min internetbank, osv. Nn som vet vad problemet kan vara?

Har fr mig att jag hade samma problem frut och d visade det sig att det var "snabbknappen" nere till hger som var instlld p engelska eller vad det var.
Frsk att pilla lite i kontrollpanelen>region och sprk, och titta s det r svenska.
Citera
2007-06-15, 16:43
Bannlyst
Har tittat igenom nu, och jmfrt med hur det ser ut p Gst. Verkar inte vara ngon skillnad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in