2007-06-16, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnveding
Vilken löjlig förening.

Tja man kan tycka som man vill, men som någon sa innan,. Klubbarna är internationella och detta är ett sätt för personer att visa hur långt de varit beredda att gå för klubben.
Citera
2009-02-03, 16:02
Medlem
Euthanatics avatar
Någon som har någon info angående medlemmarna i Goth Town + Göteborgs HA-avdelningar med Filthy Few-märket?
Citera
2009-03-30, 19:19
Medlem
mcmonsters avatar
Filthy Few patchen börjar bytas ut av en del som har den... Den nya har samma färger, dvs svart text på vit bakgrund , men med texten FRONTLINE istället.
Citera
2009-03-31, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Filthy Few patchen börjar bytas ut av en del som har den... Den nya har samma färger, dvs svart text på vit bakgrund , men med texten FRONTLINE istället.

Av vilken anledning? Hur många är det i sverige som bär filthy few märket?
Citera
2009-04-02, 11:31
Medlem
Archer-Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ltesh
Är det vanligt att man på detta sätt "erkänner" brott? I det här fallet är det ju ett sätt att både skrämmas och att visa status. Samtidigt hävdar ju många gäng att de är trevliga killar som inte vill någon illa. Vad är kriteriet för att sy fast ett sådant märke? Ska man ha dödat något i ett rivaliserande gäng eller räcker det med att ha dödat en person som var emot klubben på något annat sätt? Vad händer om två klubbar som tidigare varit i fejd sluter fred? Tar mördarna av sig sina märken av respekt för freden?

Kriterierna är att du ska ha dödat för klubben/ i klubbens namn. Typ om ngn stöter på en medlems brud o killen hämnas genom att han drar en flaska i killens skalle så han råkar dö, så får han ingen patch. Men om ngn får order att ta hand om ngn, från rivaliserande klubb eller någon stackars företagare som har för mycket skulder, eller ett vittne o dyl, då får man patchen.
Citera
2009-04-02, 17:31
Medlem
Citat:

Betyder inte Frontline något helt annat och har funnits i många år?
Citera
2009-04-02, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Euthanatic
Någon som har någon info angående medlemmarna i Goth Town + Göteborgs HA-avdelningar med Filthy Few-märket?

Allan L. och Bofu
Citera
2009-04-02, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spectre1000
Allan L. och Bofu
Bilder på dom hade varit trevligt.
Citera
2009-04-02, 20:13
Medlem
VicePrecidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Archer-R
Kriterierna är att du ska ha dödat för klubben/ i klubbens namn. Typ om ngn stöter på en medlems brud o killen hämnas genom att han drar en flaska i killens skalle så han råkar dö, så får han ingen patch. Men om ngn får order att ta hand om ngn, från rivaliserande klubb eller någon stackars företagare som har för mycket skulder, eller ett vittne o dyl, då får man patchen.

Och var har du fått denna informationen ifrån ???
Stöter man på en medlems brud/tjej/kvinna så får man stå sitt kast.....då har man gjort bort sig mot medlemmen och klubben.....
Citera
2009-04-03, 10:29
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Betyder inte Frontline något helt annat och har funnits i många år?
Har sett att Jönke i alla fall har bytt till Frontline... HELT säker är jag ej , så upplys mig gärna vad det betyder....
Citera
2009-04-03, 15:43
Medlem
Citat:
Har sett att Jönke i alla fall har bytt till Frontline... HELT säker är jag ej , så upplys mig gärna vad det betyder....

Vi kan väl enas om att Frontline har funnits länge i alla fall, för Rudaz har Frontline intatuerat på armen i den gamla HA-dokumentären från tv3.

Jag har fått för mig att Frontline betyder att man har haft en konflikt med polisen.
Citera
2009-04-03, 22:41
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Vi kan väl enas om att Frontline har funnits länge i alla fall, för Rudaz har Frontline intatuerat på armen i den gamla HA-dokumentären från tv3.

Jag har fått för mig att Frontline betyder att man har haft en konflikt med polisen.
Att man boxats med polisen e märket som har svart botten med vit eller silver ram och text. Texten är "DEQUIALLO".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in