2007-06-14, 19:05
Bannlyst
bara jag som kan skratta mig igenom hela momento programmet pa tv6 / tv3 ?
Citera
2007-06-14, 19:08
Medlem
Dia Psalmas avatar
Du är nog ensam om att kolla på sådan skit.
Citera
2007-06-14, 19:13
Medlem
sekazzs avatar
Inte så konstigt när Du röker saker från Moder Jord.
Citera
2007-06-14, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sekazz
Inte så konstigt när Du röker saker från Moder Jord.

nej utan att ha rokt ocksa, sag du inte programledarens roda baddrakt han hade pa sig igar, sa javla skoj
Citera
2007-06-14, 19:17
Medlem
lordos avatar
Pah, momento...
Det jävligaste namnet i tv-historien, jag tror hela tiden att det står MEmento i Tv-bilagan
Citera
2007-06-15, 03:24
Medlem
Pontus900s avatar
Det finns ju så många jävla varianter....man blir arg.

Jag irriterar mig på de som leder programmen de gör visserligen sitt jobb men kan aldrig hålla käften stängd.
Citera
2007-06-15, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontus900
Det finns ju så många jävla varianter....man blir arg.

Jag irriterar mig på de som leder programmen de gör visserligen sitt jobb men kan aldrig hålla käften stängd.

''Jag vill prata med DIG, DIG, DIG!!! Så släng dig på luren och ring in detta numer!! JAG VILL PRATA MED DIG!!! Tänk dig vad man kan göra med xxxx kronor!!! Ring in nu och få din dröm uppfylld! RING NU! JAG VILL HA TELEFONSEX MED DIG!!!!''

Hatar sådana program.
Citera
2007-06-15, 12:21
Medlem
Ja, du är ensam om att titta på det för nöjes skull!

Utan att vara stenad också ser jag... Skon klämmer på många ställen här
Citera
2007-06-15, 12:26
Medlem
Draqs avatar
Jag hatar det där jävla programmet. Man ligger i sängen och väntar på at Cops ska börja så dyker den där jävla stockholms-bögen upp i rutan istället.
Hela natten förstörd.
Citera
2007-06-15, 16:39
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draq
Jag hatar det där jävla programmet. Man ligger i sängen och väntar på at Cops ska börja så dyker den där jävla stockholms-bögen upp i rutan istället.
Hela natten förstörd.

Haha ja. Det är snart en ny subkultar! Att vara en "ringa-in-och-vinna-programledare".

För män:
En halvtub hårgel och lite spänninga rosa/limegröna/lila t-shirts. Gärna med någon rejäl sömm i annan färg.

För kvinnor: rejält utskuren topp, stora örhängen, och mycket make-up! MYCKET make-up!
Gärna många, och olika halsband till detta. Givetvis ett par rejält sexiga stövlar och givetvis ett par tighta jeans i med någon häftigt tryck på. Alternativt en kort, men kreativ kjol.

Man kan känna igen dessa djävlar på 100 meters avstånd. Alla låter -och ser likadana ut.
Han killen som har "Fling", eller vad fan det heter, verkar rejält tragisk. Han har någon form av popfrick, även fast han är mer eller mindre "flint". T-shirtar i skrikiga färger, och ett par urtvättade jeans med stora basketskor nertill.
Han låter som en 12-åring flicka ifrån söder, men är säkert närmare 30.

Vad är det för folk som tar dessa jobb egenelitgen? Det måste vara en viss typ av person. Att stå sådär helt oblyg och uppmana folk att ringa in till ett helt värdelöst program med "chans" på att vinna ett par tusen.
Är dom desperata efter 100 ansökningar till Big brother (eller annan såpa) att få synas i media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in