2007-06-13, 11:51
Medlem
Ja det är helt enkelt det jag undrar.

Vanliga Outlook är ju .pst men vad är det till outlook express?

Vill lyfta över hela mailen därifrån till en ny dator och vet inte hur jag ska göra eftersom jag inte hittar filen.

Är den kompatibel att lägga in sen i outlook? Ska jag göra något innan i så fall och vad?
Citera
2007-06-13, 11:56
Medlem
extremesantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zazzfred
Ja det är helt enkelt det jag undrar.

Vanliga Outlook är ju .pst men vad är det till outlook express?

Vill lyfta över hela mailen därifrån till en ny dator och vet inte hur jag ska göra eftersom jag inte hittar filen.

Är den kompatibel att lägga in sen i outlook? Ska jag göra något innan i så fall och vad?

http://support.microsoft.com/kb/270670
Där kan du läsa hur du skall göra och ang kompabiliteten till Outlook, så går det MEN det kan bli vissa fel
Citera
2007-06-13, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extremesanta
http://support.microsoft.com/kb/270670
Där kan du läsa hur du skall göra och ang kompabiliteten till Outlook, så går det MEN det kan bli vissa fel

Tack för ditt svar, om jag vill ladda ner Outlook express till den nya datorn och föra över dom dit då? Hur gör jag då?

Finns Outlook express i version som är kompatibel med Windows Vista?
Citera
2007-06-13, 12:09
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zazzfred
Tack för ditt svar, om jag vill ladda ner Outlook express till den nya datorn och föra över dom dit då? Hur gör jag då?

Finns Outlook express i version som är kompatibel med Windows Vista?
Har inte testat Vista själv ännu, men jag tror att de bytt namn på Outlook Express till Windows Mail?
Citera
2007-06-13, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phreakdenta
Har inte testat Vista själv ännu, men jag tror att de bytt namn på Outlook Express till Windows Mail?

Ok, tack för svaret. Har dock löst det så nu att jag har skitit i det och exporterat det till Outlook.

Nu är det bara dom jävla adresserna kvar. De lägger sig ju som en enda rad med alla uppgifter. Men lite arbete för hand får man väl göra.

PROBLEMET inte löst men det är det ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in